|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#107 |
|
Tåler regn
|
Sv: Snø på 17. mai. I Oslo
Du fikk sagt det |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snø på 17. mai. I OsloSånne tråder som dette får jeg lyst til å bare fjase langt ut på viddene.
|
|
|
#111 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloKonemor, hvis man bor et sted man kan forvente seg snø hver 17. mai så må man jo bare forholde seg til det. Men når man ikke er vant med det blir det en annen sak.
|
|
|
#112 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Her bruker ikke være sludd her heller, men regn er vi vant til. Så vi må nok bare ta det været vi får og være fornøyd med det. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Hertuginne
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloJa vel, så er jeg hårsår. Som vestlending har jeg opplevd min andel av kalde og sure 17. maifeiringer, og selvsagt syntes vi at det var kjipt da vi var barn. Spesielt kjipt var det gå i tog i våt uniform, med noter som var våte og en fløyte som hadde så våte puter at det laget lyd for hver tone jeg spilte.
|
|
|
#114 |
|
saftig
|
Det er vel ingen som er uenige i det. Tråden handler jo om noe litt annet.
|
|
|
#115 |
|
saftig
|
Ja, men vi gjør da vel det! For vi bor jo på østlandet og bare sutrer over været straks det begynner å regne.
|
|
|
#117 |
|
Hertuginne
|
Aaahhh, ja da så.
|
|
|
#118 |
|
saftig
|
Ja, fortell det til dem som sitter og godter seg og peker nese, da vel. Jeg er sur i dag og lar meg villig provosere av smålighet.
|
|
|
#119 |
|
|
Obviously. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
saftig
|
Sv: Snø på 17. mai. I OsloSånn går det når noen er teite nok til å starte tråder om dette. Vedder på at du ikke hadde sittet på hendene dine om noen hadde slengt dritt om Vålerengasupportere eller noe.
|
![]() |
| Emneord |
| global oppvarming, værfjas |
|
|