Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dårlig vær - droppe 17. mai

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-08, 18:13   #33
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig vær - droppe 17. mai

Å, fyttigrisen så kaldt det var i dag tidlig! Vi stilte mannsterke opp kl. 7.15 med godt kledde speidere og stå-på humør Men det var altså helt vanvittig kaldt og jeg hadde nesten dårlig samvittighet da jeg sendte gutta ut i toget som går etter flaggheisingen. Speiderne går først i toget (etter lensmannen) i flaggborg, og det er veldig stilig og stemningsfullt - jeg blir alltid veldig rørt når jeg ser det og synes ungene er så flinke. I dag var jeg om mulig enda mer rørt og stolt, for toget tar lang tid (nesten to timer, give or take) og i stiv kuling og snøstorm er det ikke mye moro... Men mine to underverker klarte seg bra, de fikk kakao med krem og var veldig fornøyde med dagens innsats da de kom tilbake!

Forresten, er det flere som blir sånn skrekkelig rørt og stolt og alt på en gang når ungene deltar på noe sånt? Jeg vet nesten ikke hvilket ben jeg skal stå på jeg altså...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.