Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om å male hus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-25, 09:34   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om å male hus

Vi har fått oss en bitteliten hytte som trenger ganske mye vedlikehold. Den er relativt nymalt med butinox, men vinduskarmene trenger å males, og vi skal sette på nye vindskier.

Jeg har lyst til å male med linoljemaling. Det er jo litt krevende, forstår jeg, men jeg vil prøve. De som selger maling, enten av den ene eller andre sorten mener jo at den de har er best og den kan males på alt og over alt, men er det slik?

Vindskiene er jo greit, de er helt nye. Men vinduene er en annen sak. Der går jeg ut i fra at det er industrimalingen som fortsatt sitter på, også tipper jeg kantene rundt er malt med "vanlig" husmaling. Hva nå det er.

Hva må jeg tenke på, utover å ikke male i strålende sol eller øsende regn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.