|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Det er snart en måned siden storebror ble utskrevet fra sykehuset etter to uker med mye vondt, to operasjoner, smerter og usikkerhet. Jeg er veldig takknemlig for helsevesenet vi har og alle de flotte menneskene som møter oss der. Jeg er også uendelig takknemlig for at min fine attenåring nå er nesten tilbake i vanlig form, uten større mén enn et heftig arr under navlen.
![]() |
#122 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at de største problemene i livet akkurat nå er forbigående sjukdom hos ungene (med tilhørende lite søvn på meg) og en bil som ikke virker. Det siste er egentlig rein hygienefaktor - vi får det jo til med én bil og. Vi har alt vi trenger; vi slipper å gå sultne, fryse, være redd for framtida til ungene. Vi er heldige.
![]() |
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At ungene er til xen, og de har ikke ringt meg enda.
![]() |
![]() |
#124 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for institusjonen Folkebiblioteket.
![]() |
#125 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er veldig takknemlig for terapauten min, Siân. Hun har hjulpet meg masse det siste året.
![]() |
#126 |
X First Lady
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg svært takknemlig for at jeg klarer å gå og bevege meg uten store smerter. Har de siste par ukene hatt kjempelåsninger i bekkenet på begge sider og smertene har vært store. Bare det å snu seg i senga har vært ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Fp som gir meg et spark bak når jeg trenger det som mest.
![]() |
#128 |
I endring
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg rullet ned vinduet og kjøpte gatemagsinet Asfalt i dag, og fikk endelig pratet med selgeren som har svirret i hodet mitt i lengre tider nå. Vist at jeg bryr meg og at han er i tankene mine.
![]() |
#129 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg glad for at det er fredag og helg og kunne sove lenge i morgen.
![]() |
#130 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Lørdag & helg. Har tatt en lett helgerydding, skal lese ei god bok og slappe av. Og så får jeg ei god venninne på besøk ikveld, vi skal spise sushi og se film
![]() |
#131 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Svigers kommer på besøk og tar med kfc til lunch. Ikke min favorittmat, men ungene liker det, og deilig å slippe å finne på noe selv.
![]() |
#132 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At kinken jeg fikk på fjellet gikk bort etter 1 behandling hos manuell terapeut. Som regel har jeg blitt satt ut mye lenger av kink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Takknemlighet for å ha en god svigerinne i gangavstand som jeg kan prate med om alt, og som drar meg med på trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig både for snille foreldre og søsken som tar med barna mine på vinterferie, og for at barna nå er tilbake i hus. "Vi har ikke savna deg mamma, men vi elsker deg likevel".
![]() |
#135 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Kredittkort.
![]() |
#137 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg ikke skal på jobb før torsdag. Jeg har blitt revma- syk igjen og hater å måtte avlyse jobb pga den hersens sykdommen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At barna kom idag. Samboer er borte ei uke, og når jeg sliter som nå, på denne årstiden, er det lett å bli litt deppa.
![]() |
#140 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag trenger jeg å minne meg på litt ting her, så sur som jeg er:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|