|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Er det plass til fotball-leggene i dem da? |
![]() |
![]() |
#103 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?/begin{disclaimer}Nå synes jeg kanskje enkelte legger litt i overkant mye inn i min bruk av "flink" her.
![]() |
#104 |
Retromum
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg elsker å svinse rundt i skjørt, enkelte dager også kjoler men det går mest i skjørt. Mye mer behagelig enn bukse, føles mer pyntet og jeg føler meg heller ikke så tynn, stankelbeina oppleves og ser annerledes ut under et skjørt syns jeg.
![]() |
#106 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Ja. Bruker det som regel 3 av 5 jobbdager. Ikke så mye i helgene. Jeg vil forsøke å være litt fin, fordi jeg så lett havner i bedageligkategorien ellers, og det ønsker jeg egentlig ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Nei, det er jeg ikke, men det er heller ikke noe jeg ønsker å være "flink" til.
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg bruker ofte lange gensere med tights og støvletter til, og det samme med tunika. Kjoler liker jeg ikke.
![]() |
#110 |
både her og der
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg går stort sett i tunika, cardigan og tights og støvletter til, og ikke så ofte i bukser lenger, fordi jeg finner aldri noen bukser som passer pærefasongen min. Av og til i såkalt hverdagskjole.
![]() |
#111 |
blid
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Tja - skjørt har jeg nesten ikke men jeg bruker kjole sånn av og til. Har faktisk på meg dongerikjole, lilla strømpis og sorte støvletter i dag
![]() |
#113 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Har også kjole på i dag. Prøver å gå i det minst en dag i uka. Føler meg vel i kjole.
![]() |
#115 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Vet ikke om jeg ville kalle det "flink til" akkurat, men nei - jeg går ikke veldig mye i skjørt og kjoler. Før gjorde jeg aldri det, så tok det seg litt opp med ett skjørt og én omslagskjole i garderoben. Nå øker derimot antallet betraktelig og jeg har store planer om en skjørtrik vinter sett i forhold til tidligere.
![]() |
#117 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er veldig lite "flink" til å bruke skjørt enten det er til hverdags eller fest, jeg har knapt skjørt i garderoben.
![]() |
#118 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er skikkelig flink til å gå i kjole og skjørt, siden bilringen min skubber ned alt av bukser. Styggt og vondt, og derfor svært lite brukt.
![]() |
#119 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg bruker kjole eller skjørt 3 til 4 dager i uken. Jeg syns det er veldig behagelig og fint å gå i skjørt, gjerne med ballerinaer eller lave sneakers til. Liker å pynte meg, sånn generelt.
![]() |
#120 |
intro
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Ja, det er jeg flink til i en slik grad at folk skriker opp hvis jeg viser meg i bukse.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|