Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 09:46   #101
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Er det plass til fotball-leggene i dem da?

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:02   #102
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker kjole/ tunika stort sett hver dag. Elsker å pynte meg, og føler meg mer pyntet i kjole enn i bukse.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:14   #103
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

/begin{disclaimer}Nå synes jeg kanskje enkelte legger litt i overkant mye inn i min bruk av "flink" her. Det er kanskje en dialektting, men for meg er det ikke et spesielt ladet ord. Jeg tenkte mer "flink" i retning gjøre noe man ikke gjør så mye til daglig, og ja: jeg er feminist, så det har ingenting med pynting for det motsatte kjønn osv å gjøre. \end{disclaimer}

Gammel 05-10-10, 10:17   #104
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker å svinse rundt i skjørt, enkelte dager også kjoler men det går mest i skjørt. Mye mer behagelig enn bukse, føles mer pyntet og jeg føler meg heller ikke så tynn, stankelbeina oppleves og ser annerledes ut under et skjørt syns jeg. Men skjørt er forbeholdt jobbantrekk, når jeg kommer hjem er det på med kosedressen.

Gammel 05-10-10, 10:17   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte hva du mente, det var bare ikke det du skrev.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 10:31   #106
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Bruker det som regel 3 av 5 jobbdager. Ikke så mye i helgene. Jeg vil forsøke å være litt fin, fordi jeg så lett havner i bedageligkategorien ellers, og det ønsker jeg egentlig ikke.

(og pynter meg for menn (og meg selv) og ikke for damer)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 03:28   #107
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det er jeg ikke, men det er heller ikke noe jeg ønsker å være "flink" til.

Gammel 06-10-10, 07:32   #108
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker stort sett alltid skjørt. Mer kulskjørt enn finskjørt.

Gammel 06-10-10, 08:18   #109
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker ofte lange gensere med tights og støvletter til, og det samme med tunika. Kjoler liker jeg ikke.

Gammel 06-10-10, 08:19   #110
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg går stort sett i tunika, cardigan og tights og støvletter til, og ikke så ofte i bukser lenger, fordi jeg finner aldri noen bukser som passer pærefasongen min. Av og til i såkalt hverdagskjole.

Gammel 06-10-10, 08:55   #111
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja - skjørt har jeg nesten ikke men jeg bruker kjole sånn av og til. Har faktisk på meg dongerikjole, lilla strømpis og sorte støvletter i dag

Gammel 06-10-10, 10:10   #112
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på kjole i dag.

Gammel 06-10-10, 10:31   #113
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:43   #114
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har også kjole på i dag. Prøver å gå i det minst en dag i uka. Føler meg vel i kjole.

Sykler til jobb med regnjakke + softshellbukse så må uansett bytte klær når jeg kommer på jobb. Men kunne nok vært litt flinkere. Skulle hatt et par støvletter til tror jeg, så er det enklere å variere.

Gammel 06-10-10, 11:50   #115
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke om jeg ville kalle det "flink til" akkurat, men nei - jeg går ikke veldig mye i skjørt og kjoler. Før gjorde jeg aldri det, så tok det seg litt opp med ett skjørt og én omslagskjole i garderoben. Nå øker derimot antallet betraktelig og jeg har store planer om en skjørtrik vinter sett i forhold til tidligere.

Jeg har på meg kjole i dag faktisk!!

Gammel 06-10-10, 12:08   #116
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker ikke kjoler eller skjørt, det ser virkelig ikke pent ut på meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:37   #117
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig lite "flink" til å bruke skjørt enten det er til hverdags eller fest, jeg har knapt skjørt i garderoben.
Det har sikkert mest med vane å gjøre, jeg synes jeg er for tjukke til å kle skjørt og kjoler, men det er muligens bare tull.

Jeg er så lite fornøyd med vekta for tida, og har problemer med å gjøre noe med det, dermed blir jeg ekstremt sløv i klesveien også. Ingen ting er fint på meg.

Gammel 06-10-10, 17:25   #118
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er skikkelig flink til å gå i kjole og skjørt, siden bilringen min skubber ned alt av bukser. Styggt og vondt, og derfor svært lite brukt.

Om du misliker å gå i strømpebukser, kan du prøve leggings. Kjappe å få på, behagelige og varme.

Gammel 06-10-10, 18:37   #119
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker kjole eller skjørt 3 til 4 dager i uken. Jeg syns det er veldig behagelig og fint å gå i skjørt, gjerne med ballerinaer eller lave sneakers til. Liker å pynte meg, sånn generelt.

Gammel 06-10-10, 18:45   #120
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jeg flink til i en slik grad at folk skriker opp hvis jeg viser meg i bukse.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.