|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Haha, nei! Eller jo, selvfølgelig, om noen hadde kommet til meg og sagt at "du, egentlig er den kjolen skikkelig stilig, men på deg ser den ut som et takras!", da hadde jeg nok snurtnet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Men har man det da? En ting er på forum i diskusjoner, hvor det kommer direkte spørsmål om noe, men i dagliglivet? Jeg har gått i ganske mye kreisi opp i gjennom åra, men jeg har aldri fått kritiske kommentarer direkte til meg.
![]() |
#84 |
Off the map.
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det blir jeg ikke.
![]() |
#85 |
kamerat
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det interessante med denne og de beslektede trådene, synes jeg, er at veldig mange prøver å framstille smaken sin som om den eksisterer i vakuum. Og det er helt komisk urealistisk. Smak er en utrolig sensitiv og sosial ting, og klessmak kanskje aller mest av alle. «Lei meg» er kanskje ikke ordet vi er ute etter her, men hvis en person som har en smak og stil jeg liker/respekterer/beundrer, misliker (en del av) min stil, så er det ganske sannsynlig at jeg vil justere et eller annet.
![]() |
#86 |
|
Sant. Veldig sant. ... men jeg merker at jeg veldig mye lettere lar meg påvirke av "åh, det var fint!" og så pøser på med masse i samme stilen, enn "vettu, Maverick, jeg synes egentlig ikke converse er så kult, jeg." Selv om det selvfølgelig kommer helt an på hvem som ytrer de negative tingene. Absolutt. :gransker motesjela: |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
kamerat
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jepp, positiv forsterkning er også viktig. Voff!
![]() |
#88 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#89 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Selvfølgelig er ikke smaken i vakuum. Men jeg føler at jeg blir utrolig lite påvirket av hva folk jeg kjenner syns om forskjellige klær. F.eks. om Toffskij, som jeg syns er en veldig velkledd og flott dame, skulle skrive her på forumet at dunkåpen min fra North Face (som jeg er så glad i) er virkelig kjerringaktig og kanskje til og med litt harry og SOOO 2007, så ville jeg fortsatt elske den altså. Sådetså. Sist redigert av Filifjonka : 19-01-11 kl 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
kamerat
|
Høres ut som nøyaktig noe jeg ville sagt.
![]() |
#91 |
kamerat
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Smak er en av mine kjepphester, da. Men jeg tror at det betyr at du er veldig trygg og etablert (ikke kjerring!) i klessmaken din, Filifjonka, mens andre er langt mer usikre og utprøvende. Litt som jeg er skråsikker på mine egne meninger om bøker, men langt mer tvilende og tentativ og påvirkelig når det gjelder musikk. F.eks.
![]() |
#94 |
kamerat
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Helt uavhengig av disclaimer-parenteser.
![]() |
#96 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei ikke i det hele tatt, virkelig ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Glamorøs
|
Jepp. Jeg vil påstå at det finnes ingen som har en komplett individuell klesstil, og som kun kler seg for seg selv.
![]() |
#98 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg er selvfølgelig ikke upåvirket av hva jeg ser andre har på seg rundt meg, og hva som fins i butikkene til enhver tid. Men jeg er ikke der at jeg kler meg i sitrongult og pudderrosa fordi det er vårens motefarger, og jeg klarer veldig lett å plukke ut det jeg selv liker og syns passer til meg av det som er tilgjengelig. Der blir jeg lite påvirket av venninner, forum osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ctrl+z
|
Jeg har den samme kåpen og ville blitt kjempelei meg. Helt på ekte.
![]() |
#100 |
flisespikker
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg tror ikke egentlig jeg har noen klesstil.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|