Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 12:56   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

det er mange det...
Kaizers - vært på to allerede, skal på en i nov.
pink floyd
bob dylan
celine dion
tina turner
bjørn eidsvåg

det er de jeg kom på

Du og jeg kan robbe en platebutikk sammen - for vi vil nok ikke ha noen av de samme platene Ja ja, godt vi er forskjellige

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:13   #2
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle gjerne opplevd en ABBA-konsert på slutten av 70-tallet.
Ellers er det vel ikke så mange konsertopplevelser jeg savner, tror jeg.

Forresten: For dere som ikke vet det fra før: Jeg har møtt Robbie jeg. Intervjuet ham, altså. Riktignok da han var veldig ung og med i Take That. Han var en sjarmknott, det skal sies.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:04   #3
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Madonna.

Bare 6 uker siden nå, men jeg hadde gladlig gått igjen om jeg fikk anledning. Skulle gjerne ha fått meg meg de tidligere turneene hennes også...

Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:24   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke jeg. Kaizers kanskje. Eller Robbie.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:33   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pink Floyd (med Roger Waters selvfølgelig), Metallica og AC/DC (uvisst i hvilken rekkefølge)

Og hvis jeg får låne tidsmaskina til Iset vil jeg dra på konsert med Nirvana . Og med det samme jeg hadde den kunne jeg også stikke innom Sex Pistol sin legendariske konsert på Studentersamfundet i Trondheim i 1977.

Mine beste konsertopplevelser tror jeg må ha vært:

The September When på Samfundet, min første "skikkelige" konsert, så det var veldig stort (besøkte storesøstra mi som studerte her da).
The Prodigy
Skunk Anansie
Dum Dum Boys
Moby
Turboneger

Sist redigert av My : 16-10-06 kl 21:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:15   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

.

Mine beste konsertopplevelser tror jeg må ha vært:

The September When på Samfundet, min første "skikkelige" konsert, så det var veldig stort (besøkte storesøstra mi som studerte her da).

Jeg har også sett Setember When på Samfundet og i Verdal.

Sistnevnte sted var en viss Abel så full at han knapt kunne synge, men den på Samfundet var bra.

Også så jeg dem forresten Live på Oslo City en lørdag i `88 (?) da de promoterte den første plata si. *mimre*

Gammel 27-09-06, 21:25   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Jeg har også sett Setember When på Samfundet og i Verdal.

Sistnevnte sted var en viss Abel så full at han knapt kunne synge, men den på Samfundet var bra.

Var det i 1991? Det var da jeg var der. Av konsertene jeg nevnte var det forresten bare Prodigy og Moby som ikke var på Samfundet (og da var Prodigy i sirkusteltet i dødens dal under UKA'97). Det er noe spesielt med Samfundet og konsertene der ... :lengte:

Sist redigert av My : 27-09-06 kl 21:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:38   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det i 1991? Det var da jeg var der. Av konsertene jeg nevnte var det forresten bare Prodigy og Moby som ikke var på Samfundet (og da var Prodigy i sirkusteltet i dødens dal under UKA). Det er noe spesielt med Samfundet og konsertene der ... :lengte:

Det var i 1991! Jeg var forøvrig på besøk hos en venninne som studerte i Trondheim. Stort!

Gammel 29-09-06, 12:59   #9
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Har igrunnen hatt et veldig bra konsertår i år, hvor jeg fikk med meg den siste på lista mi: Madonna, i Amsterdam. Ellers så jeg DumDumBoys på Sentrum scene, og Robbie i Göteborg.

Jeg liker både de store stadionkonsertene og de mindre intimkonsertene, jeg. Det er noe med stemningen på stadionkonserter som gjør det spesielt, selv om man ikke ser så mye...

Den konserten jeg er mest glad for at jeg har vært på, er INXS på Rockefeller, når kan det ha vært? 97? Samme år som Michael Hutchence døde, i hvert fall.

Ad Robbie: Han hadde ikke fått krype under dyna hos meg. Men jeg synes han lager bra show og er veldig underholdende. I tillegg liker jeg musikken hans. Jeg har sett ham to ganger, i Spektrum for tre (?) år siden og altså i Göteborg. Det er noe med hele pakka.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:33   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm, vanskelig. Den største til nå er uten tvil Queens på slutten av 80-tallet. Det var bare stort. De siste årene etter at Herremannen ble født har det dessverre ikke blitt så mye. Dog var vi på David Bowie sist sommer og uten å ha vært fan tidligere så ble jeg det, i vært fall for noen uker Jeg var mer gira enn mannen og han er gammel Bowie-fan.

Mange som jeg kunne tenke meg å gå på, men som det er for sent for. Må tenke litt for å komme frem til noen som kan være aktuelle. Abonnerer i vært fall på info fra Rockefeller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 11:27   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville valgt Led Zeppelin, hvis alle var i live og samlet. Nå så jeg riktignok Jimmy Page og Robert Plant i Ž94, det var virkelig stort!
Ellers hadde nok Pink Floyd også tatt meg opp til store høyder.
Og The Doors hadde vært utrolig bra!

Jeg har hatt mine fantastiske konsertopplevelser med:
The Cure, Roskilde -94.... En varm sommernatt med rosa himmel....
Metallica (fikk låne Calvin Klein-singleten til deilige Kirk Hammet!!)
Radiohead
Alice In Chains
Bon Jovi (min første store konsertopplevelse, 1988)
Mr. Bungle
Faith No More
AC/DC

Venninnen min har forøvrig vært på minst 10 Rammstein-konserter på 90-tallet, og ...uhuhu! gått til sengs med Till (vokalisten) flere ganger.... Eh, ja - en ekte eks-groupie kan man si...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 17:00   #12
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Kunne tenkt meg nok en U2 konsert.

Ellers kunne jeg tenkt meg å sett Kaizers og Dum Dum mange flere ganger.

Av de jeg ikke har sett live før, står Depeche Mode, The Cure og Madonna øverst.

Av de som ikke lengre ikke har mulighet til å stille live, er The Doors og Led Zeppelin to jeg virkelig kunne tenkt meg å sett.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:15   #13
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nick Cave live på et mørkt utested med små bord og intim stemning.
Det hadde vært noe det!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 12:40   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Pink Floyd!!! Og Massive Attack Og Madonna!

Jeg var på U2 i fjor sommer og det var helt fantastisk. Og Robbie var ikke så borte vekk han heller

Gammel 03-10-06, 08:45   #15
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

AC/DC tror jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:07   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

AC/DC tror jeg..

Hadde vært gøy! (Føyer dem til på lista mi sammen med Metallica og Pink Floyd)

Gammel 03-10-06, 10:14   #17
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Smil

Hadde vært gøy! (Føyer dem til på lista mi sammen med Metallica og Pink Floyd)

Var på Metallica i Spectrum. Det var kjempemoro! Men jeg har litt mer forhold til AC/DC sangene, så det hadde nok vært enda gøyere. Har en dvd-konsert med AC/DC, og den er helt utrolig. Mannen var på konsert med Ramstein, og det var bra!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:18   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 08:12.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:37   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eva Cassidy.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 17:51   #20
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Robbie Williams, uten tvil. Smask.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.