|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?
Hehe jeg tenkte på dere (visste jo at du skulle dit) da jeg så ut vinduet. Kjipt at været skal ødelegge sånn for alle disse koselige aktivitetene de setter opp! Bergensere kan gå og legge seg, det regner jo fader her hele året omtrent! Paraplyen er blitt det viktigste jeg eier.
Jaa, og så har vi jo mannfolka med, så da passer de barnevogner og styr mens jeg, du og Lee koser oss på Bob-banen og alle disse andre karusellene, hehe. Så må vi ha med grillmat og greier.
![]() |
#62 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Ja jeg håper at gubben min har mulighet til å bli med.
![]() |
#63 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Åh stemmer! Men da gjør vi det sånn. Lee kan jo overnatte her, siden jeg har reiseseng til babyen hennes, det hadde jo vært såå koselig! Gleder meg ihjel. Spennende med slimproppen din, hehe. I det hele tatt er det svært spennende å følge med i aprilklubben på SM nå, for jeg tror nok ting snart begynner å skje.
![]() |
#64 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Jeg tror og det begynnner å skje ting nå.
![]() |
#65 |
Shake it out!
|
Stavanger sentrum er bare så ekstremt mye bedre enn Kvadrat. Får ikke med meg min kjære dit om det smeller. Kun om det er noe helt bestemt vi skal, og som bare kan gjøres der.
![]() |
#66 |
Vaklende
|
Her leser jeg bare småtissene, og tenker du er mer pervers enn uskyldig |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Lørdagen har ingen fasit. Jeg jobber ofte enten dag til 16 elller kveld fra 15-22
![]() |
#70 |
Nymotens gammeldags
Ja det høres ut som en knallbra plan! Jeg elsker jo å bake, så jeg baker gjerne et par-tre kaker til den kvelden, hehe. Gleder meg ihjel, det blir såå koselig!
Ja, Stavanger er mye bedre. Jeg er drittlei av Kvadrat. Vi går helst der når det er dårlig vær, men vi bor rett ved Kvadrat og er jo der og handler ganske ofte siden det omtrent er "nærbutikken" vår. Er litt (mye) forbanna på dem fordi de tok bort de to store lekeapparatene da de bygget Lekelandet på Kvadrat, og så tar de faen meg flesk og smør som betaling for å bruke det mens barneparkeringen på andre kjøpesentra i andre byer er gratis eller koster lite. Idioter!!
![]() |
#71 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?En typisk lørdag hos oss. Barna våkner 6-6.30 ( De er 8 og 5...når skal de begynne å sove lenger |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
*_*
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Først og fremst slapper vi av. Sover på skift og den som er våken leker med minsten. Når han tar en lang lur, spiser vi god frokost og leser aviser. Også henger vi med Søster-familien lørdag eller søndag, så ofte det passer (er ikke med i jernvarebutikkene, da
![]() |
![]() |
#73 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Jøss, jeg syntes det ble varmt om ørene en stund. Ikke rart det, når dere har drevet og prata om meg.
![]() |
![]() |
#74 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi har stort sett lange og sløve morgener i helgene, men fra kl 12 er vi klare til å dra ut, enten i parkene i nærområdet eller at vi kjører ut av sentrum og tråkker i marken eller på teknisk museum.
![]() |
#75 |
Metallica!!
|
Så klart du får bli med til Dalsnuten!
![]() |
#76 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Vi gjør alt og ingenting på lørdager. Jeg jobber som regel på lørdager framover, så mannen tar med ungene ut en plass og spiser gjerne litt. De går ofte i skogen, tar med mat og drikke. Jeg er ikke skog-tur-glad, så om de går det på en søndag også ( som i dag ) så blir jeg hjemme. Synes det er viktigere at de er sammen med noen som virkelig trives i skogen enn at jeg skal surmule og vil hjem.
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?hvis du vil ha noen mer inne-aktige ting: spise taco er kjempestas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Ja, å spise taco og annen god barnevennlig mat gjør vi ofte på lørdagene (mat som får oss til å sitte lenge ved bordet) men det skjer helst på ettermiddag/kveldstid. Jeg liker å være ute av huset senest 12 på lørdagene, og vesla maser om å gå ut fra hun står opp, hehe. Så vi MÅ ut i helgene. Hadde nok vært annerledes om vi hadde uteareale/hage der hun kunne leke, men det har vi ikke.
![]() |
#79 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Å herregud, våre er 4 og 6, og jeg trodde kanskje det snart skulle bli bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?Jøss, vesla mi er 4,5 år og våkner stort sett ALDRI før 8, ofte sover hun til 9. Hun har alltid vært en sovegris slik som foreldrene, heldigvis. Våkner hun før 8, går hun stille og rolig inn i stua og ser på tv mens vi sover videre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|