Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 22:07   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Nei, jeg blir overhodet ikke lei meg om noen ikke liker det jeg liker. Jeg er ganske allsidig i smaken også, så jeg kan ikke settes i en eller annen bås. Jeg liker så mye forskjellig og jeg liker å skifte etter anledning.

Gammel 18-01-11, 22:08   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg blir ikke lei meg av å lese at andre ikke liker det samme som meg. De trenger derimot ikke disse meg sånn åpenlyst face to face. Det syntes jeg hadde vært ufint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:18   #63
konsulenten
Passiv

Standard

Nope.

Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:20   #64
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Nei, virkelig ikke.

Eller forresten, jeg kjente meg litt sånn da Tussa skrev noe i en tråd om 40 åringer i svarte olabukser og band-t-skjorter (husker ikke helt ordlyden) nylig, men det gikk raskt over. Jeg er jo dessuten ikke 40 riktig ennå.

Jeg er lite pretensiøs hva angår klær, og trygg på stilen min. Ble faktisk litt da svigerinnen min ga meg komplimenter for en kjole i helgen (en OM-kjole jeg har kjøpt av Nessie, litt mer flagrende enn jeg vanligvis ville brukt). Vi pleier nemlig å ha ganske forskjellig smak.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:29   #65
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Nei.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:48   #66
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg har omfavnet min indre kjerring. Sannsynligheten er dessuten absolutt til stede for at jeg skal ha meninger om (mislike) klærne til den yngre garde i langt større grad enn de misliker min.

Gammel 18-01-11, 22:49   #67
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niks. Virkelig ikke. Det skulle ha tatt seg ut at jeg ble lei meg for at andre har annen smak en meg. Det være seg klær, interiør, mat, musikk eller andre ting. Jeg kan virkelig ikke ta det som et angrep mot min person at for eksempel Kamerat Toffskij ikke liker velurstoffer, Tallulah synes skotypene jeg liker er klumpete eller at Mamari synes at kort hår er kjerringaktig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:50   #68
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei jeg blir ikke lei meg, men misliker i bunn og grunn slike på samme måte som navnetråder og andre lignende diskusjoner, for egentlig handler det om å snakke dritt om noe ved andre på en legitim måte. Det kan fort bli litt personlig, selv om man uttaler seg generelt. Man kan dessuten lure på hva som får folk til å ønske å starte slike tråder.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:58   #69
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nei. Kler meg i mye forskjellig og er trygg på meg selv.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:19   #70
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det er helt greit om noen flirer av klærne mine. Jeg legger ikke sjela mi i alle plaggene, men noe må jeg ha på meg. Når man ikke passer standardstørrelse er det vanskelig å finne klær som sitter pent. Jeg vet jo godt at jeg har endel klær som ikke akkurat er så veldig flotte.

Hvis jeg får komplimenter suger jeg dem til meg.

Gammel 18-01-11, 23:24   #71
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, det bryr meg ikke. Jeg kler meg i klær jeg liker og ferdig med det.

Gammel 19-01-11, 00:31   #72
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, det tror jeg ikke jeg ville blitt. Jeg får mange positive kommentarer på klesstilen min, så jeg synes det ville vært litt dumt av meg om jeg gikk i kjelleren over en negativ kommentar.
Men jeg antar at de som ikke liker klærne mine holder det for seg selv.

Der er jeg også. Jeg kler meg i det jeg trives i. Får ofte positive tilbakemeldinger, og de som evt. ikke liker stilen eller klærne holder kjeft.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:47   #73
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det kommer helt an på hvordan budskapet blir formidlet. "Du ser altså litt for party ut" takler jeg dårlig, mens "OM er altså ikke meg" går helt greit.

Gammel 19-01-11, 02:24   #74
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på hvordan det sies og hvem som sier det. Stort sett bryr jeg meg ikke.

Gammel 19-01-11, 08:10   #75
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt ikke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:24   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg kan også reagere som Xian; hvis jeg får et kompliment fra en som vanligvis ikke deler min smak, lurer jeg på om jeg har bommet helt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:27   #77
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Den er jo drepende kjedelig.

[avsporing]Blir heller ikke lei meg når noen disse bilmerket vårt.[/avsporing]

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:32   #78
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nei, blir ikke lei meg, men det hender jo man føler et stikk av noe som ikke er direkte happy om man får en dårlig skjult anti-kompliment fra noen man vanligvis føer seg på nett med.
Men jeg bare ler av min mor feks, som utbrøt "Kjære vene, har du glemt igjen skjørtet hjemme?" da jeg hadde på meg en tights og lang tunika og høye støvletter her en dag. Hun var virkelig helt bestyrtet og mente at det kanskje gikk an til nød, om jeg bare passet på å ikke bøye meg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:40   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Niks. Virkelig ikke. Det skulle ha tatt seg ut at jeg ble lei meg for at andre har annen smak en meg. Det være seg klær, interiør, mat, musikk eller andre ting. Jeg kan virkelig ikke ta det som et angrep mot min person at for eksempel Kamerat Toffskij ikke liker velurstoffer, Tallulah synes skotypene jeg liker er klumpete eller at Mamari synes at kort hår er kjerringaktig.

Det var godt å vite! Og selv om det er plagg jeg ikke liker, betyr jo ikke det at jeg ikke syns andre som bruker det kan ha en kul stil som passer dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:52   #80
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vet ikke om noen deler min oppfatning, men jeg mener at dersom man ikke har noe positivt å si om klærne og klesstil til en person man omgås så kan man like godt holde munn om det. På direkte spørsmål er det selvsagt noe annet.
Har liksom aldri helt forstått hvorfor enkelte har sånt behov for å uttale seg om andres klær i tide og utide. Er det mest for å øke sitt eget ego eller ar det fordi man føler at man besitter høyere kompetanse og bedre stil enn den man uttaler seg om/til?
Har selv en klesstil som til tider skiller seg godt ut, og har dermed blitt ganske hardhudet, men man slutter ikke å forundre seg over hva enkelte faktisk kan få seg til å si. Da gjelder det å ha de riktige svarene på rede hånd! Et raskt og presist slag tilbake hjelper som oftest veldig godt!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.