Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp, nå må jeg til frisøren. Trenger tips til ny frisyre :)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 22:55   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, nå må jeg til frisøren. Trenger tips til ny frisyre :)

Du kan sveise på hår når du skal gifte deg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 23:01   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips dere, nå har jeg vært inne og sett på diverse pannelugg-bilder, og føler at noen av de tunge luggene som er litt avrundet kan gi ansiktet mitt det feminine trekket som jeg av og til føler at det mangler litt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:15   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opp igjen! Jeg får ikke bestemt meg.

minibolle mai 2012
Gammel 23-06-08, 12:18   #24
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Mørkt moccahår og bob. Bob med volum og fylde, og med endespisser. Veldig trendy og veldig flott.

Jeg er enig med Heidi. Du virker på bildet litt "blass" med den lyse fargen. Tror du hadde kledd det mørkere (Caramell?). Jeg ville beholdt hele lengder, med markerte endespisser og ventet med pannelugg.
Jeg synes ofte at bob med lugg blir veldig kantete (Kleopatra), men også mer "typete" i positiv forstand.

Silje

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 12:47   #25
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg trur litt lugg og striper. Ville ikkje hatt det mørkt.

Eg har kjøpt meg lys farge no og skal få den rette lysfarga, ha det langt (angrer alltid når eg klipper av lengda) og fikse luggen litt kul.

Gammel 23-06-08, 19:45   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Jeg er enig med Heidi. Du virker på bildet litt "blass" med den lyse fargen. Tror du hadde kledd det mørkere (Caramell?). Jeg ville beholdt hele lengder, med markerte endespisser og ventet med pannelugg.
Jeg synes ofte at bob med lugg blir veldig kantete (Kleopatra), men også mer "typete" i positiv forstand.

Silje

Tror bildet lyver litt, for vanligvis er jeg lysere i håret enn dette og har friskere farge i huden

Vet at jeg kler en karamell/hasselnøtt/rødlig brunfarge, men vet ikke om jeg orker å ta mørk farge nå om sommeren. I tillegg strevde jeg noe vannvittig med å bli kvitt det røde i fargen i håret. Den sitter no gruelig godt i.

Godt tips at lugg kan bli kantete. Jeg skal be frisøren om å avrunde den i hjørnene, og selvsagt høre på frisøren dersom hun tror det blir helt feil.

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Eg trur litt lugg og striper. Ville ikkje hatt det mørkt.

Eg har kjøpt meg lys farge no og skal få den rette lysfarga, ha det langt (angrer alltid når eg klipper av lengda) og fikse luggen litt kul.

Blir nok lugg og striper ja Gjett om jeg gleder meg!

minibolle mai 2012
Gammel 23-06-08, 19:54   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Blir nok lugg og striper ja Gjett om jeg gleder meg!

Har du bestilt time?. Det blir nok supert.
Eg skal lysne håret meir no i kveld og få meir riktig lys farge. Mitt er atlfor gyldent til meg no.

Gammel 23-06-08, 19:55   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har du bestilt time?. Det blir nok supert.
Eg skal lysne håret meir no i kveld og få meir riktig lys farge. Mitt er atlfor gyldent til meg no.

Nei, har ikke fått surra meg til det enda. Må få bestilt i morgen. Er jo så lenge siden jeg var hos frisøren sist at jeg husker jo ikke hva hun heter lenger. Herlighet, for alt jeg vet kan hun har slutta der

minibolle mai 2012
Gammel 23-06-08, 20:00   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, har ikke fått surra meg til det enda. Må få bestilt i morgen. Er jo så lenge siden jeg var hos frisøren sist at jeg husker jo ikke hva hun heter lenger. Herlighet, for alt jeg vet kan hun har slutta der

He..he. Håpe du får time raskt da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.