|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?5858 har samme etternavn som meg, som også er mitt pikenavn.
![]() |
#22 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 622 med mitt etternavn. Jeg har aldri klart å bli gift, men i så fall hadde jeg aldri skiftet navn. Det er nemlig 8597 med sambos etternavn. Han har derimot snakket om å ta mitt etternavn om vi skulle giftet oss. Ikke det at mitt er så spennende (i en annen form finnes det en hel drøss av folk med det som etternavn), men det er hakket "bedre". Barna har mitt etternavn.
![]() |
#23 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?43 har det samme etternavnet som meg. 5 av dem er meg, ungene og mamma. De andre vet jeg ikke hvem er.
![]() |
#24 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 7 som har * som etternavn.
![]() |
#26 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Ca 3200 med mitt etternavn.
![]() |
#27 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 3, 2, 1 eller 0 som har kombinasjonen som mellomnavn-etternavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
superbruker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 6 som har samme etternavn som meg i Norge. Noen flere i Sverige (11 stk). Her i Norge er det kun min familie som heter .....
Propella Sist redigert av Propella : 17-02-08 kl 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Nå deler jeg etternavn med 72 andre, før jeg giftet meg var det i overkant av 90, tror jeg. Valgte å kun ta mannens, pga vanskelig stavemåte, og at etternavnene ikke passer sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er nå 54 som heter det samme som meg til etternavn. Jeg kjenner nesten alle.
![]() |
![]() |
#32 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Vi er tre i Norge med mitt etternavn. Min far, min mor og jeg. Nå har min bror og Sofiane det som mellomnavn da.
![]() |
#34 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?7964 som heter det samme som meg til etternavn. Hvis jeg gifter meg med min kjære og tar hans etternavn blir vi 31 som har det samme etternavnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Vi er 5; svigers, mannen, snuppa og meg. Morsomt å ha et sjeldent navn, men litt kjedelig å måtte gjenta og stave det hele tiden. Utrolig hva man lar seg overtale til når man er ung og forelska. |
![]() |
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?3353. Pikenavn, damenavn, konenavn, kjerringnavn, samme hva man kaller det.
![]() |
#39 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?1486 som har samme etternavn som meg. Mellomnavnet mitt, som er et gammelt familienavn, er det 73 som har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Ha! Det er 6 personer i Norge som har samme etternavn som meg, og alle er i min (dvs mannen min sin) familie. Det er både kjekt og ikke så kjekt. Ingen kan skrive eller uttale det navnet riktig, ikke engang om vi staver det tre ganger først. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
navn |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|