Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 20:51   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har du et skjørt Kanina ikke liker, Elinblu?

Ja, minst ett. Det skal sies at jeg ikke hadde det på meg idet kommentaren falt, da. Da fikk jeg kompliment for en kjole i stedet.

Gammel 18-01-11, 20:50   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hi-hi, du husket det, altså? Det har ikke hindret meg i å bruke (og høste mange komplimenter for) skjørtet, da.

Jeg følte meg vel trygg på at mange ville like det, så da var det mest kuriøst at jeg for en gangs skyld ikke delte din smak i ett plagg.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:49   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei. Tvert i mot foretrekker jeg oftest klær andre ikke ville ha valgt. Hadde jeg hadde hatt en mindre representativ jobb kunne jeg fort blitt litt utagerende i klesstilen. Egentlig tror jeg jeg har en gothersjel.

Gammel 18-01-11, 20:29   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Nei. Det blir jeg ikke gitt.
Men jeg syns det er hyggelig når noen påpeker det om jeg har på noe ekstra fint en dag.

Jeg er for gammel til å bry meg om hva andre tenker om hvordan jeg kler meg. Jeg kjøper og bruker klær jeg selv syns er pene, og som passer til mitt bruk.
Jeg tror jeg har en ganske kjedelig og veeeeeeldig vanlig klesstil, som stort sett i det daglige består av jeans av ymse slag, alt fra helt vanlige til slimfit, og singlet og genser oventil, og gjerne med en eller annen form for ulljakke utenpå om det er kaldt nå på vinteren. Rett og slett helt vanlig. Men så er jeg ei vanlig dame med en helt vanlig jobb også da.

Gammel 18-01-11, 20:32   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Neh. Verre hvis noen sier "den var skikkelig stygg på deg".

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:34   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det kan jeg bli. Jeg er usikker på egen "stil" som det er og famler ofte i blinde når det kommer til klær. Da er det ikke spesielt morsomt å høre at man er kjerring/kjip/for ungdommelig eller whatever.

Gammel 18-01-11, 20:35   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke brydd meg mindre om folk liker eller misliker hvordan jeg kler meg, så lenge jeg sjøl er komfortabel med det.

Gammel 18-01-11, 21:23   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nei, det kunne ikke brydd meg mindre om folk liker eller misliker hvordan jeg kler meg, så lenge jeg sjøl er komfortabel med det.

samme her.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 21:24   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei det blir jeg nok ikke. Har aldri fått negative tilbakemeldinger på klesstilen min. Heller det motsatte.

Gammel 18-01-11, 21:58   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 22:02   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Ja, det kan jeg bli. Jeg er usikker på egen "stil" som det er og famler ofte i blinde når det kommer til klær. Da er det ikke spesielt morsomt å høre at man er kjerring/kjip/for ungdommelig eller whatever.

Jeg føler det på akkurat samme måte.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:38   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, nei, JEG liker ikke klesstilen min selv engang.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 20:41   #13
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det tror jeg ikke jeg ville blitt. Jeg får mange positive kommentarer på klesstilen min, så jeg synes det ville vært litt dumt av meg om jeg gikk i kjelleren over en negativ kommentar.
Men jeg antar at de som ikke liker klærne mine holder det for seg selv.

Gammel 18-01-11, 20:42   #14
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Men det kommer jo an på presentasjonen da. Hvis noen samtidig hadde klart å få meg tilbake til ungdomsskole-stadiet ift. selvtillit og komplekser, kunne jeg nok ha blitt lei meg.

Gammel 19-01-11, 00:31   #15
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, det tror jeg ikke jeg ville blitt. Jeg får mange positive kommentarer på klesstilen min, så jeg synes det ville vært litt dumt av meg om jeg gikk i kjelleren over en negativ kommentar.
Men jeg antar at de som ikke liker klærne mine holder det for seg selv.

Der er jeg også. Jeg kler meg i det jeg trives i. Får ofte positive tilbakemeldinger, og de som evt. ikke liker stilen eller klærne holder kjeft.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:47   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det kommer helt an på hvordan budskapet blir formidlet. "Du ser altså litt for party ut" takler jeg dårlig, mens "OM er altså ikke meg" går helt greit.

Gammel 19-01-11, 02:24   #17
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på hvordan det sies og hvem som sier det. Stort sett bryr jeg meg ikke.

Gammel 18-01-11, 20:41   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvfølgelig noe veldig annet enn en forumdiskusjon å kommentere konkrete plagg direkte til en person som har det på seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 09:52   #19
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vet ikke om noen deler min oppfatning, men jeg mener at dersom man ikke har noe positivt å si om klærne og klesstil til en person man omgås så kan man like godt holde munn om det. På direkte spørsmål er det selvsagt noe annet.
Har liksom aldri helt forstått hvorfor enkelte har sånt behov for å uttale seg om andres klær i tide og utide. Er det mest for å øke sitt eget ego eller ar det fordi man føler at man besitter høyere kompetanse og bedre stil enn den man uttaler seg om/til?
Har selv en klesstil som til tider skiller seg godt ut, og har dermed blitt ganske hardhudet, men man slutter ikke å forundre seg over hva enkelte faktisk kan få seg til å si. Da gjelder det å ha de riktige svarene på rede hånd! Et raskt og presist slag tilbake hjelper som oftest veldig godt!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 11:24   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shinana, her.

Har liksom aldri helt forstått hvorfor enkelte har sånt behov for å uttale seg om andres klær i tide og utide.

Men har man det da? En ting er på forum i diskusjoner, hvor det kommer direkte spørsmål om noe, men i dagliglivet? Jeg har gått i ganske mye kreisi opp i gjennom åra, men jeg har aldri fått kritiske kommentarer direkte til meg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.