|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Ja, minst ett.
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
Jeg følte meg vel trygg på at mange ville like det, så da var det mest kuriøst at jeg for en gangs skyld ikke delte din smak i ett plagg.
![]() |
#3 |
|
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei. Det blir jeg ikke gitt.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Neh. Verre hvis noen sier "den var skikkelig stygg på deg".
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Ja, det kan jeg bli. Jeg er usikker på egen "stil" som det er og famler ofte i blinde når det kommer til klær. Da er det ikke spesielt morsomt å høre at man er kjerring/kjip/for ungdommelig eller whatever.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det kunne ikke brydd meg mindre om folk liker eller misliker hvordan jeg kler meg, så lenge jeg sjøl er komfortabel med det.
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Huff, nei, JEG liker ikke klesstilen min selv engang.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det tror jeg ikke jeg ville blitt. Jeg får mange positive kommentarer på klesstilen min, så jeg synes det ville vært litt dumt av meg om jeg gikk i kjelleren over en negativ kommentar.
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Men det kommer jo an på presentasjonen da. Hvis noen samtidig hadde klart å få meg tilbake til ungdomsskole-stadiet ift. selvtillit og komplekser, kunne jeg nok ha blitt lei meg.
![]() |
#15 |
Tante Sofie
|
Der er jeg også. Jeg kler meg i det jeg trives i. Får ofte positive tilbakemeldinger, og de som evt. ikke liker stilen eller klærne holder kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det kommer helt an på hvordan budskapet blir formidlet. "Du ser altså litt for party ut" takler jeg dårlig, mens "OM er altså ikke meg" går helt greit.
![]() |
#17 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det kommer an på hvordan det sies og hvem som sier det. Stort sett bryr jeg meg ikke.
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Vet ikke om noen deler min oppfatning, men jeg mener at dersom man ikke har noe positivt å si om klærne og klesstil til en person man omgås så kan man like godt holde munn om det. På direkte spørsmål er det selvsagt noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Men har man det da? En ting er på forum i diskusjoner, hvor det kommer direkte spørsmål om noe, men i dagliglivet? Jeg har gått i ganske mye kreisi opp i gjennom åra, men jeg har aldri fått kritiske kommentarer direkte til meg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|