Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en trend

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-15, 23:06   #321
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Flaks jeg har stygge tær, de deles verken her eller der. Kunne gått på en flause der altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 23:08   #322
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Mens jeg har fantastisk pene tær som aldri blir fotografert og vist på FB. Lurer på om det sures blant de flittige små.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 23:15   #323
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men VAB då?

<3 <3 VAB @eitellerannanick <3 <3

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 23:57   #324
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Mens jeg har fantastisk pene tær som aldri blir fotografert og vist på FB. Lurer på om det sures blant de flittige små.

Jepp!

Er det noen som irriterer seg over de som skriver :SMIIIIL: etter noe, i stedet for smilefjes (antar jeg)?
Jeg irriterer meg over det, men har ikke så mange å irritere meg over. Litt irriterende...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 00:09   #325
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg legger ut bilder av tærne mine bare for å irritere de som irriterer seg over tær på facebook.

Jeg var SÅ nærme å poste et skikkelig close-up av tærne mine med teksten "det gledes! ". Men så var jeg redd for at noen skulle tro jeg gjorde det i fult alvor siden jeg støtt og stadig har bildet av tærne mine i solnedgang osv.
(De er den eneste delen av meg som er fotogen, ser dere. :nemlig :

Gammel 12-08-15, 00:26   #326
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar ikke bilde av tærene mine, men legger og lår er hyppig fotografert.

Hva står VAB for, aldri sett det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 01:49   #327
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Verdens Aller Beste. Tror jeg. I slekt med VB og BFF og dess like.

Gammel 12-08-15, 09:40   #328
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg har noen tåbilder, men jeg har endel skobilder, og noen benbilder i ulike element. Men det er jo fordi jeg har så mange kule sko og en skikkelig fin tatovering. Tær på stranda har jeg kun ett bilde av, og det er mange, mange år siden.

I fjor sommer vurderte jeg å lage en collage av bena mine i 4-5 ulike innsjøer i Adirondacks, men de ble ikke noe fine. I noen av dem var det ganske guffent vann.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:08   #329
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid veldig kul neglelakk på tærne, og det må verden bare se. Jeg har mange kule sandaler også, som verden trenger å se. Ergo blir det footsies fra min kant også i fremtiden.

Jeg liker å ta bilde av fjellstøvlene mine på kanten av stup også.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:20   #330
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jammen meg jeg er skyldig i noen sånne fotbilder, jeg og. Min teori er at når jeg først får satt meg ned med beina opp og får det for meg at "dette var fint, kanskje jeg skal dele noe hyggelig, for en gangs skyld", så er jeg så pumpa at utsikta nedover der er den eneste jeg har energi til å rette kameraet mot. Det kan jo sikkert passe både for søvndepriverte trebarnsmødre med leverpostei i håret og mascara på kinnet (kan'ke poste bilde av trynet sitt uansett), og de som har brukt alle kreftene på Birken/styling av doggdråper på vinglass/topptur/den perfekte kaka.

Jeg har forresten kaffe, sjokolade, bær, sol og solseng. Ah! Dere skal slippe bilde av tærne, da.

Gammel 12-08-15, 17:18   #331
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joggeskobilde på joggetur/fjelltur er akkurat det samme som nakne tær i sanden, altså. :det gremmes:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 17:19   #332
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at folk liker å sende fotbilder, det er sånn passe personlig liksom.

Selv om jeg kan godt fnise litt av trendene så betyr det jo ikke at jeg synes at enhver som gjør noe som er trendy er teite og onde mennesker og skal slutte å være på sosiale media

Gammel 12-08-15, 17:20   #333
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Selv om jeg kan godt fnise litt av trendene så betyr det jo ikke at jeg synes at enhver som gjør noe som er trendy er teite og onde mennesker og skal slutte å være på sosiale media

Selvsagt er man ond om man legger ut bilder av tærne sine på Facebook, det sier seg selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 17:58   #334
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens Aller Beste - både forkortelse og syntaktisk feil på ein gong.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg tror jammen meg jeg er skyldig i noen sånne fotbilder, jeg og. Min teori er at når jeg først får satt meg ned med beina opp og får det for meg at "dette var fint, kanskje jeg skal dele noe hyggelig, for en gangs skyld", så er jeg så pumpa at utsikta nedover der er den eneste jeg har energi til å rette kameraet mot. Det kan jo sikkert passe både for søvndepriverte trebarnsmødre med leverpostei i håret og mascara på kinnet (kan'ke poste bilde av trynet sitt uansett), og de som har brukt alle kreftene på Birken/styling av doggdråper på vinglass/topptur/den perfekte kaka.

Jeg har forresten kaffe, sjokolade, bær, sol og solseng. Ah! Dere skal slippe bilde av tærne, da.

Dei bileta du legg ut av idyllisk hage, solseng og tre barn oppå deg sjølv er jo unekteleg ganske komiske då. Dei fanger verkeleg stemninga. Riktignok ei litt anna stemning enn det sedvanlege tåbiletet, men lell.

The glass is refillable.
Gammel 12-08-15, 18:00   #335
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Problemet med fotbileta er vel ikkje strengt tatt at ein og annan gjer det innimellom, men at alle gjer det i det det er sol/dei får ferie eller liknande, slik at heile væla er bare føtter, bare føtter, bare føtter...

Det er litt som den dagen i oktober då alle skal skrive om snøen.

The glass is refillable.
Gammel 12-08-15, 20:07   #336
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Problemet med fotbileta er vel ikkje strengt tatt at ein og annan gjer det innimellom, men at alle gjer det i det det er sol/dei får ferie eller liknande, slik at heile væla er bare føtter, bare føtter, bare føtter...

Det er litt som den dagen i oktober då alle skal skrive om snøen.

Ikke sant. Eller over jul, når mannen min sukker oppgitt over alle skiløypebildene. Da legger han ut bilde av togspor, det er det nærmeste han kommer...

Gammel 12-08-15, 20:34   #337
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, helt alvorlig. Vi er jo sosiale vesener. Det er viktig for oss med gruppetilhørighet og å gjøre likt som andre slik at vi passer inn. Vi kan raljere med flokkmentalitet og uoriginalitet, men det er faktisk viktig å høre til. Det er derfor mennesket har vært en suksess evolusjonsmessig og kan bo der ingen skulle tru at nokon kunne. Og derfor vi hermer etter hverandres bilder.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 12-08-15, 20:36   #338
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (479,1 KB, 86 visninger)
Gammel 12-08-15, 20:38   #339
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neglene matcher tv-bilde, da snakker vi avanserte saker, altså.

Gammel 12-08-15, 21:13   #340
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg syns at den nye trenden i år er bilder på ein fjelltopp der objektet hoppar.

Emneord
besteste, det gledes, det glædes, det gremmes, du, fineste, flinka, hjærtehjærte, pena, penis

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.