|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Takhøyde i forumMen hallo! Bryr vi oss virkelig ikke om at enkelte tror fjasing=mobbing og personlige spark? |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forum
Men hva hvis man trivdes før når dette var et godt diskusjonsforum? Hvorfor skal de som ikke liker måten det har utviklet seg på være de som forlate forumet? Går det ikke an å ta innover seg at det er to sider av enhver sak? Jeg mener så absolutt du burde få ditt eget "fjase" forum, det er mange her som har sansen for fjasingen din og du er jævla god på det så det var faktisk ikke tull det forslaget .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Pauset
|
Da bør det være mulig for oss overaktive her å overse tråder som vi ikke liker også da. Feks prikketråder ol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.. som jeg sa, FP er veldig forutsigbart, jeg satt å ventet på at noen (jeg hadde 3 jeg tenkte på) ville komme Ac i forsvar |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Come what may...
|
Jeg gjetter at hun mener aC sin venn eller i den duren.
![]() |
#267 |
Passiv
|
...og ble minnet på en av grunnene til at jeg liker dette forumet så godt. |
![]() |
![]() |
#269 |
Pauset
|
Er det noen som mener det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Ringskrømt
|
Jeg tror kanskje jeg er en av de som kommer sent inn i diskusjonen og av den grunn gjentar jeg muligens det noen andre har sagt. Jeg liker å delta i diskusjoner, det er vel strengt tatt derfor jeg er her, og spesielt i diskusjoner jeg føler jeg kan bidra med noe. Det er ikke sikkert andre har like høye tanker om mine bidrag, det vet jeg som sagt ikke noe om. Jeg humrer likevel av morsomme og treffende fjasekommentarer, men ser helst at de ikke dominerer diskusjonene på FP.
![]() |
#271 |
flisespikker
|
Det er ingen som "må" forlate forumet. Men jeg synes jo på mange måter det er mer nærliggende at de som mistrives drar sin vei, enn at de som trives gjør det. Hvis altså noen skal dra.
![]() |
#273 |
flisespikker
|
Hm? Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente.
Jeg synes ikke man skal være inkluderende for enhver pris, men det er klart ingen regler skal gjelde bare for gamle kjente.
![]() |
#274 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#276 |
Bør lage seg en tittel selv
|
lurer på om du misforsto meg (evt. at jeg skreiv meg bort) så jeg prøver meg en gang til: |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
kamelkonsument
|
Nå synes jeg du skal fortsette navngivingen din. Så langt er aC den "hete poteten" her, og det synes jeg klinger dårlig i en diskusjon om takhøyde på FP. Er det noen med takhøyde her så er det hun. Du kommer med mye sure oppstøt overfor henne og det synes jeg ikke noe om.
![]() |
#278 |
By the Sea
|
What?!
![]() |
#279 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Takhøyde i forumAmidriel sa det, personangrep er ikke greit uansett.
![]() |
#280 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
Trådverktøy | |