Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 19:58   #9
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg legger tydeligvis ikke helt det samme i begrepet takhøyde som dere. I mitt hode har ikke takhøyde noe med hva forumledelsen legger seg oppi, men mer hvor anderledes tenkende man har lov til å være.

Jeg synes ikke egentlig at takhøyden på FP er så høy.

For meg er det helt greit nok, for jeg befinner meg i stor grad på samme nivå som de fleste brukerne her inne. Men å si at takhøyden er stor av den grunn, blir feil for meg.

Synes Tjorven sier det veldig godt. Takhøyden er ikke så stor, men passer meg veldig bra.
Det er sært, underholdende og på mange måter fordomsfritt, men ikke på alle måter. I noen tilfeller svært lite inkluderende og i andre svært
inkluderende. Jeg er slik selv. Jeg har sterke meninger om hva jeg aksepterer og ikke aksepterer av mennesker rundt meg.

Det jeg ikke liker, som denne tråden hinter til, er tendenser til mobbing av folk som våger seg utpå. Helt ok å si hva man mener om et innlegg, men det er ikke ok å oppføre seg som de ekle jentene fra barneskolen.
Uthenging og mobbing er flaue greier.

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.