Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lommepenger i Bulgaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 00:50   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lommepenger i Bulgaria

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Reisesjekker var det lenge siden jeg hadde hørt om. Fins det ennå?
Jeg ville hatt med to Visakort og oppbevart dem på forskjellig sted.

Jeg kan ikke tenke meg at reisesjekker eksisterer. Jeg sluttet å jobbe i bank for 8 år siden og da var det knapt mulig å innløse reisesjekker.

Til Bulgaria hadde jeg tatt med meg noen Euro i kontanter, kanskje rundt 50-100 Euro sånn i tilfelle det ikke er minibank rett utenfor døra på hotellet. Det er alltid kjekt å kunne veksle litt på hotellet når man kommer om det er litt å gå til minibank.. bare for å få kjøpt seg litt drikkevann osv.

På hotellområder er det nesten alltid godt dekket med minibanker og de fleste butikker av en viss kvalitet+ restauranter tar visa.

Hvor mye penger man bruker avhenger av hvor flotte spisesteder man velger og hvor mye annet man bruker penger på. Vi var i Romania i fjor og prisnivået er ganske likt på Bulgaria. Midt i turiststrøkene er det dyrere å spise enn litt utenfor, men prisene er likevel veldig lave sammenlignet med hva man er vant med. Er man av typen som kan leve på Pizza kan man leve veldig billig på slike steder. Vi betalte vel rundt 20-30 kr for pizzaen (beregnet for 1 person). Kjøttretter er selvsagt dyrere, men heller ikke avskrekkende på pris.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bulgaria, lommepenger

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.