|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Brennpunkt nå (21.30)
Det er vel ingen som synes "salg av barn" er ok liksom. Det er vel tilfeller at alle hadde syntes man ikke skulle gjort det og ser farene dersom f.eks alt for unge kvinner gjør det fordi de er desperat fattige.
![]() |
#3 |
Ustabil
|
Det jeg ser i tråden her er bortforklaringer. Neida, men selger liksom ikke barn, man selger sin tid. Det er jo som å hevde at på Rema selger de ikke varer, de selger av tiden de har brukt på varene. Tullprat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Synes du det er greit om en kvinne gjør det av ideelle årsaker da?
![]() |
#5 |
Passiv
|
For meg blir det en helt anna diskusjon i hvertfall. |
![]() |
![]() |
#6 |
Ustabil
|
Hvis en kvinne virkelig gjør det av ideelle årsaker så syns jeg på en måte man kan gjøre unntak fra regelen. Dvs at jeg syns ikke generelt det skal være tillatt uansett motivasjon, men i enkelte tilfeller kan det gjøres unntak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Brennpunkt nå (21.30)Jeg synes programmet var svært ensidig med triste og negative historier. Kunne ønske de hadde vist en "suksesshistorie", med ett norsk hetero/homofilt par som har en vellykket surrogatopplevelse med en amerikansk/engelsk jente som gjør det mer eller mindre av idealistiske grunner. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|