Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 13:19   #661
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Dragen: Den var utrolig fin!

Gammel 15-03-08, 14:00   #662
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hvem hermer etter hvem? Logoene er jo helt like. Enig i at klærne var fine!

Ja,er litt enig i det kanskje. Har masse lekkert hos Aneli på Røa .

Gammel 17-03-08, 20:08   #663
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg følgende:
- og tilsvarende i grått

Gammel 17-03-08, 20:17   #664
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Disse er på vei til meg

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 18-03-08, 19:10   #665
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Til mini:

Og til meg:

Gammel 19-03-08, 14:55   #666
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt jakke

Jålebeinet er aktiv nå  
Gammel 19-03-08, 15:16   #667
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Lillebrors første par sko:

http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon...4251/detail.do

Gammel 19-03-08, 15:17   #668
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den var lekker Jålebeinet.

Jeg byttet en M by MJ kjole jeg kjøpte tidligere i år (for tre ukers tid siden) i et antrekk fra Odd Molly på torsdag.
Ble ikke helt fortrolig med kjolen, selvom den var nydelig.

Byttet til dette

Gammel 19-03-08, 15:24   #669
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Akkurat den kjolen har jeg kjøpt og, Angelique. Den finnes både i grå og blå.

MsM er ikke aktiv  
Gammel 19-03-08, 15:31   #670
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Akkurat den kjolen har jeg kjøpt og, Angelique. Den finnes både i grå og blå.

Og helt lys kitt så jeg
Grått er veldig anvendelig.Tok med buksene som hører til siden den var litt gjennomsiktig.Kkjempefin på

Gammel 19-03-08, 15:58   #671
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne syns jeg er så fin. Er det noen som har sett den, og kan si hva slags stoff det er, og om den er fin i virkeligheten?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 35_595_blue.jpg (67,2 KB, 31 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-03-08, 16:42   #672
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jålebeinet: flott jakke, vurderer den samme selv, men i sort tror jeg.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 19-03-08, 17:21   #673
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Denne syns jeg er så fin. Er det noen som har sett den, og kan si hva slags stoff det er, og om den er fin i virkeligheten?

Ja så den hos Cara.De hadde kjole også i maken.
Så ikke på lappen, men det kjentes ut som 100% bomull.De hvite broderiene er brodert på, ikke trykk.
Virkelig fin.

Gammel 19-03-08, 20:44   #674
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Kjøpt denne rålekre kåpa fra See by Chloe.

Wow! Den likte jeg skikkelig godt! Vil du dele hvor den er kjøpt? og prisen..

TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 19-03-08, 20:46   #675
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Wow! Den likte jeg skikkelig godt! Vil du dele hvor den er kjøpt? og prisen..

Hun kjøpte den av meg og jeg kjøpte de hos Cara i Drammen
Prikker deg prisen

Gammel 23-03-08, 22:22   #676
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har du prøvd kjolen på A? Har vurdert å bestille den, men er redd puppene skal sprette ut Den ser så utringa ut? Er den veldig gjennomsiktig? De har den i purple også.

Gammel 23-03-08, 22:31   #677
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Har du prøvd kjolen på A? Har vurdert å bestille den, men er redd puppene skal sprette ut Den ser så utringa ut? Er den veldig gjennomsiktig? De har den i purple også.

Ja har prøvd den på, en av de få tingene jeg har prøvd før jeg tok med hjem nettopp pga utringningen.Den var ikke så veldig utringet når jeg fikk den på alikevel. Den er ganske gjennomsiktig.derfor kjøpte jeg med de tightsene/buksene som hører til.Finnes i både lang og kort modell.føler at uten den underdelen må eg ha underkjørt.
Den er forøvrig utrolig fin og nett.Veldig fin og tynn i strikken, mye tynnere enn tidligere modeller.Skal ha jakken også, kan bli litt kaldt da min er kortermet.Kjolen finnes i langermet også.

Gammel 24-03-08, 13:19   #678
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 24-03-08, 13:26   #679
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har kjøpt denne:

Den var kjempeleker!

Gammel 24-03-08, 15:17   #680
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har kjøpt jakke

Denne var lekker. Hvor er den fra?

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.