Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Opprinnelig lagt inn av DM, her.
For meg var det logisk å gi denne funksjonen som er på alle v-Bulletinforaene en funksjon utover å bare gi poeng. Hvis du har noen bedre kriterier for å kvalifisere til å kunne snakke litt mer privat uten at folk som ikke kjenner deg eller engasjerer seg i deg kan lese det åpent på internett, så er jeg åpen for forslag altså. (For det er vel ikke helt slik at man kjenner noen som har sagt "enig, enig, gratulerer, gratulerer, og velkommen" mange ganger, så da kan man ikke bare basere seg på antall innlegg. ) Det er en kvalitetssikring for tryggere rammer for dem som ønsker å være litt mer åpen og privat enn det man vanligvis kan være på internett.
Hm.... ser nå at jeg ( som vanlig ) uttaler meg om ting før jeg har satt meg ordentlig inn i dem. Jeg blandet visst medlemsforum( eller hva det heter?) og medlemssalong... Etter 6 innlegg har jeg nå kommet inn på det første. Er lite inne på det du snakker om i sitatet over her, så jeg kan ikke gi deg noe godt svar . Men et spørsmål har jeg alltids: Hva er det som må til for å få disse ryktene? Er rykter det samme som grønne prikker? Er mulig jeg finner svar på dette her inne et sted, men jeg hadde vært takknemlig for svar , slik at jeg slipper å lete....
Rine
|