Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-08, 23:19   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Dette var nytt for meg Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kom inn på enkelte "sider" her. Reflekterte ikke så mye over det, men merker jeg at jeg ble nysgjerring på hva som foregår der inne. Men rykte? Hva betyr det? Virker ikke det litt fjortisaktig da?? Blir man stemt på ( stemt ut), eller? I så fall bør vel nettstedet skifte navn?? ( Foreldreportalen høres jo faktisk seriøst ut..)
Ja, ja, den som surfer får se, eller noe i den dur...
Siden jeg ble medlem i dag, blir det vel tid for å gå av med pensjon før jeg får innpass i "det aller helligste"
Rine

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.