Sv: Kolonihagen.no
Opprinnelig lagt inn av Jr., her.
Men årstidene har vel ikke økologiske grønnsaker, eller har de?
Er blitt inspirert selv og tenker på om jeg kanskje skulle bestille levering hver 14. dag, men er litt usikker for hvem jeg skulle gå for egentlig... Kan du si noe om hvorfor du valgte Årstidene? Tenker singelkassen det ene stedet og liten grønnskasse og fruktpose hos den andre, mne lurer på om førstnevnte blir for liten. Vi er to, men liker samtidig å spise en del ute.
Nei , de er ikke økologiske. Men de har utrolig god kvalitet på frukten/grønnsakene.Skulle gjerne kjørt gjennomført økologisk, det er ikke det, men for oss betyr det litt at frukten er så fin som dette og at holdbarheten er litt bedre, i tillegg blir det billigere for oss.
Bestilte en prøvelevering først og bestemte meg for stor fruktpose etter det og så har jeg økt på til liten grønnsakseske. Det er like mye i den lille grønnsaksesken fra årstidene som i en stor fra kolonihagen.
Kommer til å fortsette med brød,egg,pasta fra kolonihagen og muligens poteter.
Hvis du velger det du nevnte ovenfor og i tillegg spiser ute,vil jeg tro at dere har rikelig , nesten litt for mye hvis dette er per uke? Mulig det kan bli litt snaut med brød enest?
|