Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 01:11   #36
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Uhum, så vi skal altså betale andre (trillepiker) for å passe våre barn, i stedet for å bruke den tjenesten vi allerede har betalt for (barnehagen) - og som man skulle anta var det beste for barnet, med pedagogisk opplegg osv.

Det beste pedagogiske tilbudet vil være NULL VERDT så lenge barnet ikke er i psykisk form til og oppholde seg i barnehagen. Da kan det faktisk være mye bedre og få lov til og være sammen med en voksen alene, som har mulighet til og gi barnet den omsorg og oppmerksomhet som barnet har behov for.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

å guri, nå oppdaget jeg denne
Så det du egentlig mener, er at du bør ha ekstra betalt for at mitt barn er så mye barnehagen (dersom mitt barn gikk i din barnehage, noe jeg er sjeleglad for er bare et teoretisk eksempel).

Guri, er det mulig?

Du diskuterer på et helt annet nivå. Som jeg skrev til deg: det er dumt og trekke personlige slutninger rundt en generell diskusjon som overhovet ikke er myntet på deg! Mulig du kjenner deg igjen i noe av det som skrives her, men det har jo overhodet ikke vi "meddiskutanter" noen peiling på.

Jeg jobber forøvrig ikke i barnehage lengre, nå ble du vel glad!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.