Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 20:33   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Jeg ser mange har oppfattet mine innlegg som om barnehageansatte dømmer foreldre som har stort behov for barnehageplass, men det var nok ikke helt det jeg mente. Jeg har vist til min venninne som er barnehageansatt, og det hun forteller er historier ala den Gunnis kom med, og at de syns litt synd på disse barna. Barn som er i barnehagen alltid, også julaften, selv om foreldrene er hjemme og har muligheten for at de skal få fri.
Så hvis mine innlegg har fått det til å se ut at barnehageansatte dømmer alle som bruker barnehageplassen mye, så beklager jeg om jeg har formulert meg dårlig.

Jeg håper forøvrig at de ansatte gjør sitt beste for at det ikke skal bli kjedelig for de barna som må være i barnehagen i slike perioder som det er få barn, og mitt inntrykk er at det gjør de også. Når de er færre har de mulighet for å finne på ting som de ikke kan når de er mange, feks.

Er forøvrig enig med polarjenta at det største problemet er nok foreldre som melder inn barna, også holder de dem hjemme allikevel. Det er sløsing med ressurser som kunne vært satt inn når det var mange barn istedet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.