Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om holdninger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 10:08   #32
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om holdninger

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er det ikke enighet om. Jeg snakket med en revmatolog (?) på et opptreningssenter som mente å ha kurert flere, altså at ømme trykkpunktene sank til under et visst antall. Behandlingen besto av trening, fysioterapi, avlapning, helsekost og smerteskole.

Ok, det hørtes bra ut.
Legen min sine ord, det jeg skrev.
Jeg har hatt det i 17 år, prøvd både svømming og andre ting.
Det jeg kan si er at jeg har bearbeidet mange ting i mitt ganske "tøffe" liv. Og føler at jeg har klart det. Mye på grunn av mitt gode humør, positivitet og pågangsmot.
Jeg har ingen "issues" lenger, slik jeg hadde i 20 årene, og i dag har jeg det beste livet jeg kunne ønske meg.
På meg virker det som at det er litt sånn at når man først har fått denne driten, blir den ikke borte selv om ting blir jobbet med og mestret, om dere skjønner.
Jeg tror det er fryktelig individuelt.

Jeg har også ei venninne med den samme greia, men vi har to vidt forskjellige holdninger til det.
Hun legger seg ned, tar Ibux, og "graver seg ned" i negativitet rundt sykdommen.
jeg gjør det egentlig stikk motsatt, og det virker som at jeg da holder meg friskere enn henne.
Men nå bare synser jeg, altså.

Jeg er like forbaska syk, liksom.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.