Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Boikott Israel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 10:40   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boikott Israel

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og skremte mennesker gjør ikke nødvendigvis veldig lure ting.

Nei, men jeg syns det blir også en forenkling å si at israelerne kun handler ut i fra frykt. Det finnes store, mektige krefter i Israel som syns palestinerne burde fjernes og utryddes.

Selvfølgelig er det en sammensatt konflikt, og selvølgelig er det haugevis av israelere som syns at palestinere er like gode mennesker som dem og konflikten er grusom. Men det må gå an å si at Israel som land og overmakten i dette tilfelle gjør grusomme overgrep på det palestinske folket, uten at vi skal trekke det ned på enkeltperson-nivå.

At jeg har "valgt side" og i hovedsak støtter Palestina betyr ikke at jeg støtter selvmordsbombeaksjoner. Akkurat som jeg syns Russland gjør grusomme ting i Tsjetsjenia, så støtter jeg ikke bombeaksjoner med skolebarn som gisler i retur.

Men som du sier selv; skremte mennesker gjør ikke nødvendigvis veldig lure ting.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.