Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Menn med tupé

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Les innlegget først!
Jeg er mann og jeg bruker toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg kunne tenke meg å bruke toupé 0 0%
Jeg er mann og jeg skulle ikke kunne tenke meg å bruke toupé 2 2,02%
Jeg er kvinne og jeg skulle ikke like at en mann jeg var interessert i brukte toupé 83 83,84%
Jeg er kvinne og meg skulle det ikke spille noen rolle om mannen brukte toupé 13 13,13%
Jeg er kvinne og jeg skulle synes det var bedre at han brukte toupé enn at han hadde lite hår 1 1,01%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 00:00   #20
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn med tupé

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Nei, jeg ser ikke at det er tupé, men det er jo arvelig å miste hår tidlig, og de ter jo viktig å tenke på femtidige barn.

Er du seriøs nå?

Min mann er tynn i håret nå og har derfor helt maskinklippet kort hår. Det ville aldri i verden falle meg inn å velge han bort på grunn av at våre barn skulle bli tynnhåret tidlig. Det er jo som å finne seg en avlsokse.

Jeg personlig ville ikke foretrukket en mann med tupé. Da heller helt kortklippet. Det er jo supersexy da. Men jeg hadde nok ikke dumpet noen for en tupé. Da hadde jeg heller prøvd å bruke litt list og lempe på å få han til å skjønne at en god klipp hadde fungert bedre. Det har jeg jo klart med han jeg er gift med.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.