Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 00:13   #461
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Ja, det var en ekte saffy-prikk. Denne ber du om, så da skal jeg jo ikke være vanskelig! Du hadde vært stolt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:15   #462
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk ikke rødprikket i denne tråden (ennå). Enda så kjip jeg er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:18   #463
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, Zoë, det er ikke meningen å harselere over deg, altså. Det var bare et så slående eksempel på hvor kjipe vi rødprikkere er. Og at jeg altså ikke tar det så alvorlig når jeg slenger en prikk bestandig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:10   #464
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har ikke lagt så mye merke til Zoë før denne tråden, men nå kommer jeg alltid til å huske at hun er en fornuftig person med verdier jeg setter stor pris på.

Jeg også!!

Gammel 10-11-07, 14:11   #465
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Folk har "kjørt henne"? Det har hun vel klart helt selv?

Nei, hun har stått veldig støtt selv om hun er blitt totalt overkjørt av andre i denne diskusjonen. Hun har forsvart seg stort sett alene. Det står det respekt av. Heldigvis at det finnes slike som Zöe her!

Gammel 10-11-07, 14:14   #466
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes overhodet ikke Zoë har blitt overkjørt av noen som helst. Hun har fått sånn ca. de svarene hun måtte vente seg, og har øyensynlig taklet dem helt fint.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 15:12   #467
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes overhodet ikke Zoë har blitt overkjørt av noen som helst. Hun har fått sånn ca. de svarene hun måtte vente seg, og har øyensynlig taklet dem helt fint.

Helt enig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 19:00   #468
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest gjennom tråden på ny (og alle mine innlegg) og er dørgende uenig med deg. Jeg har gjort rede for mitt syn på rødprikking, men "kjørt" Zöe? Ikke tal om!

Nei, du har ikke "kjørt" meg - det er jeg helt enig i!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke en gang følelsen av at Zoë har fornærmet noen. Jeg har ikke blitt fornærmet, i hvert fall, selv om jeg var en av dem som sto frem som rødprikker før korstoget startet. Tvert i mot har jeg fyrt en rødprikk til henne med godt humør.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Join the club.

Thanx! Rødprikker sendt med godt humør er til å bli glad av - og er med på å motbevise min teori!

Jeg har faktisk ikke rødprikket i denne tråden (ennå). Enda så kjip jeg er.

Aldri for sent...

Gammel 10-11-07, 20:36   #469
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns dette er litt festlig.
Alle som rødprikker føler seg vel angrepet av Zoë, og tenker "Kaller du meg en dårlig person?! " når hun sier at hun syns rødprikkerne er kjipe (neida, det var ikke det hun sa, men jeg tror kanskje det kunne bli oppfattet sånn).

Jeg skulle ønske jeg fikk til å rødrikke, for jeg syns de røde prikkene skal brukes når vi nå har dem. Til jul skal jeg sende røde juleprikker til alle jeg er glad i, så blir det kanskje lettere for meg å rødprikke "vanlig" etterpå. :mesterplan:

Gammel 10-11-07, 20:41   #470
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Til jul skal jeg sende røde juleprikker til alle jeg er glad i, så blir det kanskje lettere for meg å rødprikke "vanlig" etterpå. :mesterplan:

Så din julegave i år blir å forlenge ventetiden enda mer for dem som venter på å kunne bli medlem av Medlemssalongen II .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:42   #471
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Så din julegave i år blir å forlenge ventetiden enda mer for dem som venter på å kunne bli medlem av Medlemssalongen II .

Jeg får vel bare la være å være glad i dem som ikke er der allerede da.

Gammel 10-11-07, 21:30   #472
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Selvfølgelig.

Jeg har da heller ikke vært sjokkert over få reaksjoner - men det faller seg jo naturlig å svare på reaksjonene etter beste evne.

"Det e' en evighetsmaschin!!"

Gammel 10-11-07, 22:16   #473
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Det e' en evighetsmaschin!!"

Spesielt hvis man begir seg inn i en diskusjon med noen av de flinkeste kverulantene her på FP, som f.eks. Skilpadda.

Gammel 10-11-07, 22:41   #474
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Av alle prikketråder jeg noensinne har lest har jeg aldri vært så fasinert.

Enkelte her har m 3-4 år med forumbruk med prikking, også husker de de røde prikkene de har fått, eller gitt. Enda mer fasinerende er det når de kan huske begrunnelsen.

Jeg har vært borti folk som kopierte hele kontrollpanelet sitt og derved kunne sjekke.

Prikker er jo en form for kjappe komentarer 1 til 1. Vi tar de røde alfor alvorlig. Jeg blir snurt over komentarer ikke fargen på prikken.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:00   #475
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Spesielt hvis man begir seg inn i en diskusjon med noen av de flinkeste kverulantene her på FP...

Der sa du det... "kverulantene".

Jeg synes det er så standard her inne... en person (eller flere for den del) mener noe som ikke er helt politisk korrekt på FP, kverulantene setter inn og tyner vedkommende til det ytterste. Siden vedkommende ikke vil gi seg får stakkaren pepper for det... ofte bruker man begrepet "sutrete". I denne tråden er alle som er kritisk til å bruke røde prikker til å vise uenighet på sak (og ikke bare når man opplever grov overtramp) "sutrete".

Det er ikke Zoë som har bidratt til at denne tråden ble lang, slik jeg oppfatter det. Hun ble denne gangen offer for kverulantene .

Gammel 11-11-07, 10:05   #476
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Nå har jeg lest gjennom tråden på ny (og alle mine innlegg) og er dørgende uenig med deg. Jeg har gjort rede for mitt syn på rødprikking, men "kjørt" Zöe? Ikke tal om!

Jeg beklager. Jeg var for kjapp der. Nå har jeg gått gjennom de første sidene i tråden (orker ikke å gå gjennom alle ), og du har rett.

Gammel 11-11-07, 10:49   #477
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:kverulant:

Gammel 11-11-07, 10:50   #478
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg minner for øvrig om at man må være minst to for å kverulere skikkelig. Og hvis man ikke tåler Skilpaddas diskusjonsstil, tror jeg ærlig talt man ikke har noe her inne å gjøre.

Gammel 11-11-07, 10:53   #479
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg minner for øvrig om at man må være minst to for å kverulere skikkelig. Og hvis man ikke tåler Skilpaddas diskusjonsstil, tror jeg ærlig talt man ikke har noe her inne å gjøre.

Ja det har du rett i, men i følge min teori er det alltid noenlunde de samme på den ene siden, men stor variasjon i hvem som er på den andre siden.

Gammel 11-11-07, 10:55   #480
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Det tror jeg egentlig ikke stemmer. Det varierer ganske mye fra diskusjon til diskusjon, på begge sider.

Svar

Emneord
klassiker, rødprikking

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.