|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Passiv
|
![]() Sv: Idol ...?Jeg tippet feil, men syns det var greit at Marius gikk ut. Selv om jeg er enig i at det er litt pussig at Linnea går videre hver gang. |
![]() |
![]() |
#282 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Idol ...?
Tv-en vår virker ikke!
Det gjør jeg også, selv om jeg ikke har sett det. Han er helt klart bedre enn de fleste andre der.
![]() |
#283 |
intro
|
![]() Sv: Idol ...?Neste gang lurer jeg på om jeg ikke skal stemme på alle andre enn Linnea. Dette er helt utrolig!
![]() |
![]() |
#286 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Idol ...?Riktig mann ut i dag. Ble vel litt for pusete for fansen å stå frem som mammagutt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol ...?Glenn og Åste er uten tvil de to beste!
![]() |
#290 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol ...?Tror jeg elsker Bjørn Johan (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com)
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 10-11-07 kl 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
A friend with benefits
|
Det samme har jeg tenkt, spesielt når han trøkker til, som i Sexbomb. Da hoppet jeg i sofaen, for jeg fikk endelig høre det jeg visst han hadde.
![]() |
#292 |
A friend with benefits
|
Det er jeg helt uenig i. Når enkelte av årets deltagere synger som noen falske kråker,
![]() |
#293 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Idol ...?Rette mann gikk ut! Jeg blir bare mer og mer begeistret for BJ....hans stemme er rå! Ellers er jeg like begeistret for Kin Rune og Glenn! Jeg syntes Linda sang skikkelig surt. Likte heller ikke sangen til Åste. Jeg kan godt skjønne dommerenes begeistring for Linnea...hun er meget spesiell, hun er bare 16 år...hvilket potensiale! |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Idol ...?Jeg synes ikke Åste og Glenn er patetiske fordi de er av høyere alder, jeg ville ikke stilt opp med alle mine år på baken, men jeg er glad for at de gjør det og dermed hever standarden litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol ...?Synes riktig person røk ut i går!!! Holder en knapp på Kim Rune og Åste..!
![]() |
#298 |
Hvor: Akershus
Er man patetisk gammel kjerring og tulling fordi man kan synge bra? Har hun sunget profesjonelt fordi hun har koret litt rundt omkring? I så tilfelle er vel Marius også "profesjonell" da, for han synger i danseband sammen med eldgamle 50-åringer, eller Linnea som også har sunget på tv før, eller Isabella som også skriver melodiene selv....?
![]() |
#299 |
|
![]() Sv: Idol ...?Jeg tenkte som Kasia med en gang, men så ombestemte jeg meg.
![]() |
#300 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Idol ...?Denne synes jeg var spesielt bra. Og så er han så søt når han tar av capsen/lua.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|