Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 21:51   #281
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Idol ...?

Jeg tippet feil, men syns det var greit at Marius gikk ut. Selv om jeg er enig i at det er litt pussig at Linnea går videre hver gang.

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:52   #282
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Glenn er best, genialt låtvalg.

Tv-en vår virker ikke! Jeg gledet meg sånn til å høre ham synge den sangen. :venter på at det kommer på youtube:

Hvis Glenn ryker blir jeg paddesur.

Det gjør jeg også, selv om jeg ikke har sett det. Han er helt klart bedre enn de fleste andre der.

Gammel 09-11-07, 21:54   #283
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste gang lurer jeg på om jeg ikke skal stemme på alle andre enn Linnea. Dette er helt utrolig!

Da jeg så hvilke tre seerne var usikre på, begynte jeg nesten å få litt tro på folket, men den gang ei...

Gammel 09-11-07, 21:54   #284
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Låtvalget til Glenn var det som gjorde det for meg. Jeg har vært litt (bare litt) usikker på om jeg liker han best. Nå er jeg sikker, og godt at han gikk videre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:55   #285
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Neste gang lurer jeg på om jeg ikke skal stemme på alle andre enn Linnea. Dette er helt utrolig!

Jeg med - -er.

Gammel 09-11-07, 22:01   #286
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Riktig mann ut i dag. Ble vel litt for pusete for fansen å stå frem som mammagutt?

Jeg måtte forøvrig knegge litt over at de to som tilegnet sangen til sin mor sang "I wanna fly away" og "dont speak" .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:03   #287
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg måtte forøvrig knegge litt over at de to som tilegnet sangen til sin mor sang "I wanna fly away" og "dont speak" .

Ikke sant. Subconcious speaking

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:25   #288
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Glenn og Åste er uten tvil de to beste!

Timian - GO HOME!!!!!!

Gammel 09-11-07, 22:52   #289
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Timian - GO HOME!!!!!!

Den skriver jeg under på.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:14   #290
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg elsker Bjørn Johan Liker ham bare bedre og bedre, han har nå rykket opp som favoritt her, foran Glenn og Kim Rune. Syntes Åse er flink, men hun er ikke en Idolstjerne.

Jenta som aldri har vært forelsket i en popstjerne faller for en 17-årig idolstjerne Burde nok stille opp i Se og Hør..

Men sånn litt seriøst, hvem hadde trodd at den stemmen tilhørte en en 17-åring om man bare hørte stemmen på radioen?

(Kilde: youtube.com)

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 10-11-07 kl 00:20.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:26   #291
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Men sånn litt seriøst, hvem hadde trodd at den stemmen tilhørte en en 17-åring om man bare hørte stemmen på radioen?

Det samme har jeg tenkt, spesielt når han trøkker til, som i Sexbomb. Da hoppet jeg i sofaen, for jeg fikk endelig høre det jeg visst han hadde.

Gammel 10-11-07, 00:27   #292
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Åste er bare patetisk. Gamle kjerringa som har sunget profesjonelt i årevis konkurrerer mot uskolerte fjortiser. Hva i alle dager driver hun med? Samme med han andre gamlingen. For noen tullinger.

Det er jeg helt uenig i. Når enkelte av årets deltagere synger som noen falske kråker,
er det godt å ha med noen som hever standarden, gammel i gamet eller ikke.

Gammel 10-11-07, 10:49   #293
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Rette mann gikk ut! Jeg blir bare mer og mer begeistret for BJ....hans stemme er rå! Ellers er jeg like begeistret for Kin Rune og Glenn! Jeg syntes Linda sang skikkelig surt. Likte heller ikke sangen til Åste. Jeg kan godt skjønne dommerenes begeistring for Linnea...hun er meget spesiell, hun er bare 16 år...hvilket potensiale!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:51   #294
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg synes ikke Åste og Glenn er patetiske fordi de er av høyere alder, jeg ville ikke stilt opp med alle mine år på baken, men jeg er glad for at de gjør det og dermed hever standarden litt.

Gammel 10-11-07, 10:52   #295
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

... Linnea...hun er meget spesiell, hun er bare 16 år...hvilket potensiale!

...for å jobbe på McDonalds.

Gammel 10-11-07, 11:59   #296
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Synes riktig person røk ut i går!!! Holder en knapp på Kim Rune og Åste..!

Gammel 10-11-07, 12:16   #297
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

...for å jobbe på McDonalds.

Slutt og tull....hun er jo som en uslepen diamant

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:05   #298
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Åste er bare patetisk. Gamle kjerringa som har sunget profesjonelt i årevis konkurrerer mot uskolerte fjortiser. Hva i alle dager driver hun med? Samme med han andre gamlingen. For noen tullinger.

Er man patetisk gammel kjerring og tulling fordi man kan synge bra? Har hun sunget profesjonelt fordi hun har koret litt rundt omkring? I så tilfelle er vel Marius også "profesjonell" da, for han synger i danseband sammen med eldgamle 50-åringer, eller Linnea som også har sunget på tv før, eller Isabella som også skriver melodiene selv....?

Jeg synes det er glimrende at skjulte talenter på denne måten kan komme frem i rampelyset med de de er flinke til, nemlig å synge, og kanskje få plate-kontrakt, noe som er veldig vanskelig i Norge dersom man ikke har de rette kontaktene eller flasher puppene sine og hopper opp og ned og synger med hjernedød barbie-stemme.

Gammel 10-11-07, 14:09   #299
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte som Kasia med en gang, men så ombestemte jeg meg.
Så lenge reglene er som de er: Hvorfor skal ikke disse "gamlisene" få være med? Glenn f.eks. har vært kjent i Stavanger i mange år, men han har aldri kommet seg ut av denne byen, og nå får han jo mulighet til det. Og andre får høre hvor flink han er. Jeg syns det er flott at han får denne muligheten.

Gammel 10-11-07, 15:08   #300
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Denne synes jeg var spesielt bra. Og så er han så søt når han tar av capsen/lua.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.