Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 14:22   #8
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Det fryktet jeg, så jeg sa : "jeg vil gjerne vaske den selv, så legg den i hylla. Jeg har slik vask som skal vaskes i morgen."
Jeg synes ikke jeg kunne være mer tydelig egentlig..

Jeg er absolutt for B sortering. Men jenta er så høy og langbeint, så det eneste som passet var en katvig strømpebukse. Den som er brunstripete, og nå er den selvfølgelig brun-grå stripete.

Irriterende ja, noe jeg kommer til å gruble lenge over? nei.. Men like fult litt surt pga manglende forklaring, og trist å tenke på hvordan andre behandler andres ting. :Prinsipp:
Noen som tror jeg er hormonell akkurta nå?
:Pms:

Men du kjære! En liten digresjon: Hvordan vasker man egentlig sånne klær? Jeg har nemlig en sånn t-skjorte som alltid havner nederst i skittentøyskurva fordi jeg ikke synes den passer sammen med noe av det andre jeg vasker... (Så jeg står absolutt i fare for å gjøre samme tabben selv )

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.