|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.
Her kan det komme ned mot -15 ja.. ikke hele vinteren men deler av den.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.
Du sier jo i tidligere innlegg at barna dine ikke er ute i så kaldt vær. Da er det jo helt irrelevant hvor kaldt det kan bli. Er barna ute i minus 15 og minus 20 er det helt andre behov enn om de bare er ute i minus 5 uavhengig av hvor kaldt det er hvor man bor. Hadde jeg holdt barna inne i månedsvis om vinteren (de dagene det er under minus 5) så hadde klesbehovet vært et helt annet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.Har regnet ut at jeg har brukt ca 7500 til nå på 3 sett Troll ullfleecetøy, 2 Reima- luer, 2 par Troll-votter, en to-delt Ticket dress, en Reima høstdress, to boblejakker fra Cubus og Lindex , og tre par Gore-tex sko til alle jentene (ett par fra Eurosko, to på tilbud fra Obs) . Heldigvis passer vinterdressene jeg kjøpte i fjor til de to yngste, fortsatt. Fikk 10 % rabatt av det jeg kjøpte på Junior barneklær på Manglerud, så sparte inn litt der......
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.At alle barn blir kalde i bomull er bare tull. Da eldste var lita var det ikke så vanlig med ullundertøy så hun brukte kun bomull innerst. Hun var omtrent aldri kald. Elefanten skoa gjorde at hun heller aldri var våt. Hun var ute i mange minus, både på østlandet, i nordland og i finnmark. I mange timer i strekk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|