Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaster du hva som helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 17:52   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når dere sier "kaste", dere mener det vel ikke bokstavelig talt?? INGEN kaster vel helt brukbare ting, smykker, bøker, dvder og cder og lignende? Er dere helt på styr?

Jeg blir skikkelig skuffet over folk som tenker så kort. Det kunne ikke falt meg inn å KASTE fullt ut brukbare saker. Jeg samler det opp og gir det til Fretex, til familie og venner, selger det eller gir det til andre som kan ha bruk for det.

Nå kaster vi generelt sett veldig lite, skikkelige skrotnisser er vi. Men det er heller ikke alt Fretex vil ha, og det er slett ikke alt det er lett å selge (det er jo derfor Fretex ikke vil ha alt). Vi prøver gjerne å gi bort ting, men vi kjenner ikke egentlig noen som vil ha bøker og videoer som vi ikke vil ha selv (det er vanligvis en grunn til at ikke vi vil ha dem ), langt mindre slitte klær eller velbrukt kjøkkenutstyr, for ikke å snakke om tomme DVD-covere, som jeg tror mannen min nettopp kvittet seg med noen hundre av ...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.