Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg ønsker meg radio på badet

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-25, 18:48   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker meg radio på badet

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Om telefonen er på badet, så er man like langt. Den hører også alt..

Nei, ikke hvis man skrur det av. At den lytter uansett er en myte.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 22:43   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, ikke hvis man skrur det av. At den lytter uansett er en myte.

Nåja. https://www.bbc.com/news/articles/cr4rvr495rgo

Gammel 09-01-25, 07:39   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nåja. https://www.bbc.com/news/articles/cr4rvr495rgo

Dette handler jo kun om folk som påstår at de blir lyttet til og at de har aktivert Siri uten å mene det, og Apple som benekter det. Det er ingenting motstridende fra det som står i artikkelen jeg lenket til. Om du googler, finner du MASSE liknende artikler og folk er helt overbevist om at de blir lyttet til. Hvis man ikke ønsker p bli avlyttet må man enten la være å kjøpe teknologi med den funksjonen eller vite hvordan man skrur det av. Det er ulovlig i både USA og EU/EØS å avlytte uten at kunden vet det. Det ville vært en enorm risiko å ta, særlig i USA der man blir saksøkt over en lav sko. Problemet er jo at apper ber om å få avlytte og folk godtar uten å skjønne det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.