|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#841 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Bekrefter dette.
#842 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Liten saks går fint er min erfaring.
#843 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi reiste helt til Istanbul før en (barne)saks ble oppdaget i bagasjen, så det går tydeligvis an.
#844 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Mannen min ble fratatt en dyr sigarlighter da vi skulle fly Air India. Det var ikke lov å ha med lightere hverken i innsjekket bagasje eller i håndbagasje. Utrolig irriterende, men i det minste har jeg julegaven klar. |
![]() |
![]() |
#845 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg hadde en drikkeflaske med vann i sekken til 4-åringen nå. Det gikk helt fint, jeg fikk bare beskjed om å ta den ut neste gang. Men drikkeflasker til barn er tydeligvis lov på Gardermoen. Heldigvis.
![]() |
#846 |
|
Er nok fordi vi er så beinharde i Oslo. |
![]() |
![]() |
#847 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Nå lo jeg godt. |
![]() |
![]() |
#848 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02På Gardermoen har poden blitt sluppet gjennom med en liten lommekniv og en boks med grillkrydder. Forskjellige turer altså. Han var kanskje 8-10 år. I Tyrkia var de fryktelig skeptiske til grillkrydderet.
#849 |
Medlem siden: Mar 2008
Min bror gav meg en sånn krydderhakke. Securitasvakten på Gardermoen ble skikkelig sur.
#850 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg hadde manikyrsett i håndbagasjen fra USA en gang (hadde glemt det lå der), med to bevæpnede vakter åpnet den myndige damen håndbagasjen og trakk fram settet. Jeg beklaget alt jeg kunne, og damen ble mye mildere men sa hun MÅTTE ta neglefilen. Men saksen fikk jeg beholde.
#851 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Har kun blitt fratatt strikkepinner en gang, og det var på Heathrow for omtrent 25 år siden. Små sakser har gått greit, men så har jeg hatt sånn mini-saks som er omtrent fire cm stor. |
![]() |
![]() |
#852 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Eldste datter gikk gjennom sikkerhetskontrollen med masse bestikk i sekken (reiste rett fra skolen, og hadde hatt med boks med middagsrester til skolemat), og yngste datter har reist med sveitsisk foldekniv i håndbagasjen. Mens jeg har blitt nektet å ha med et lite glass med honning, kjøpt på et matmarked i Tyskland.
#853 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Etter at sikkerhetskontrollen ble innført så fikk en kjøpt samekniver inne på flyplassen i Tromsø, altså etter at du hadde gått igjennom sikkerhetskontrollen. |
![]() |
![]() |
#854 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om hvor frisk jeg burde være før jeg setter kaledeig for å bake senere. Hoster nesten ikke lengere men er litt slapp fortsatt. Har hatt enda en runde med forkjølelse siden torsdag. |
![]() |
![]() |
#855 |
Introvert optimist
|
Det tror jeg er veldig sant.
#856 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
#857 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Kina, hva anbefaler du å lese før en eventuell tur dit til neste år? Hvilke andre forberedelser bør vi gjøre? |
![]() |
![]() |
#858 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om de (byantikvaren var det vel som insisterte på det) som bestemte seg for en lang, tilgjengelig betongfasade på det nye Tøyenbadet virkelig trodde det ikke skulle bli dekorert av frivillige kunstnere?
#859 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg var i Kina i sommer. Dere bør ha en god plan for hva dere skal se, og bestille bitlletter i god tid.
![]() |
#860 |
har tatt seg sammen
|
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|