Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-24, 21:36   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg få en vurdering av frisør-arbeid?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har en venninne som opplevde at lærligen ikke gjorde en god nok jobb og som heller ikke spurte noen om veiledning underveis. Det venninnen min gjorde var å gå tilbake når lærlingen ikke var på jobb. For hun, som deg, syntes det var ubehagelig. Frisøren var helt enig og rettet det opp gratis, og ønsket å a bilder av før-håret for veiledningsituasjon etterpå. Kan du spørre om lærlignen har en veileder?

Det bør jo ha stått i den kampansjen at det er lærling da, juniorfrisør tror jeg Nikita kaller dem ...

Takk. Hvordan visste hun når lærlingen var på jobb?

Jeg er ganske sikker på at den kampanjen ikke er rettet mot lærlinger, for jeg fikk en mye lavere pris enn kampanjeprisen siden det var en lærling som hadde gjort jobben.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.