|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Jeg jobber jo ikke med denne type ting så jeg er jo helt uprofesjonell i forhold til det
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Folk gjør ting som er direkte dumt for dem hele tiden. Hvor skulle grensen gått liksom? Jeg trøstespiser chips akkurat nå, det kommer ingenting godt ut av det, skulle noen hindret meg? Hvem skal avgjøre hva som er direkte dumt og hva som bare er "kan gå bra"? Skulle vi for eksempel sperret inne folk som ruser seg? Det er jo alltid dumt. Hvor mye måtte man ruset seg for å bli sperret inne? Hvor ofte? Med hvilke rusmidler?
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Jeg jobber innen rusomsorgen, det er så og si utelukkende valg som får konsekvenser for dem selv som de ikke vil jeg må forholde meg til.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|