Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«B.ms.g.tt» på tv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-23, 18:05   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Med tanke på «gjorde en feil» mht nav, hva var den ene feilen. Skrive «livet ut» på søknaden? Og hva skulle nav ha gjort da? Ringt ham og spurt «er du HELT sikker på det?» Eller er det det at ingen informerte ham om hva han mistet av stønader når han meldte flytting permanent?

Ellers er det jo sånn at så lenge man er samtykkekompetent kan man (dessverre) kjøre livet fullstendig i grøfta. Og det har jo vært store diskusjoner knyttet til det å umyndiggjøre folk også. Det var vel en tilsvarende trist sak om tre brødre som ble umyndiggjort og aldri skulle ha vært det, om jeg ikke husker feil.

Registerer også at advokaten hans reagerer negativt på at nrk trekker dokumentaren, og da kjenner jeg at jeg blir veldig Hvordan i alle dager kan han mene at det er hans klients beste at den skal ses av det norske folk??

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.