|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#822 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg har vært på linjedanstrening hos en venninne. Det er kjempegøy. Det hjelper godt med disse privattimene hennes når de ordinære timene er noen dager senere. |
![]() |
![]() |
#823 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Det Taien sa.
#824 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Idag satt jeg flere timer ute i sola og gjorde ingenting dvs hørte på lydbok og spilte mobilspill..Det var digg det. Kjente sola varmet og fikk ladet opp litt.
#826 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Lang historie, men eg, bokslukaren, har knapt greidd å lese bøker dei siste åra. Men i dag var eg i gamalt gjenge igjen og har lese Trude Teige si bok Morfar pustet med havet. Heile boka. På 1-2-3. Akkurat som før eg vart dårleg.
#828 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg har vært på fest med unge, gøye folk, og virkelig maxet ut partyformen. 10 timer i strekk med dans og hoiing, mange brukt hoppende og dansende og ropende oppe på et bord på afterski, er virkelig helt ellevilt gøy og enormt slitsomt!
#829 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14
Tror sønn (20) er høy enda. Bablet i vei om Nunez Og Gakket rundt med 7 fingre i været.
#830 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Karamell:
#831 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I går kjente jeg på gleden av å glede andre. Ved å kunne levere tilbake en mobil med bankkort til en særdeles stresset eier. Den følelsen av å ha mistet "hele" livet er lett å forstå. |
![]() |
![]() |
#832 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Utrolig hyggelig kveld sammen med nåværende og tidligere kollegaer fra min faggruppe på jobb. Elsker denne tradisjonen vi har, der vi med ujevne mellomrom har fester hjemme hos hverandre, flere bidrar med mat, og vi inviterer folk som tidligere har jobbet med oss, både som har gått av med pensjon, og folk som har sluttet og nå jobber andre steder. En tidligere kollega bor i et annet land, men jobber fortsatt for et norsk firma og oppholder seg her fra tid til annen, så vi passer på å holde fester når hen er her. Og denne gangen var vi hjemme hos meg. Timevis ved bordet, med mat, drikke, skravling og latter, og relativt sen kveld, til tross for at en del skal på jobb i morgen. Bare litt rydding som gjenstår nå, før jeg glad og lykkelig kan ta kvelden.
#833 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14En herlig kveld på isen! Det blir finale og jeg gleder meg til det.
#834 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Tanken på det norske helsevesenet gjør meg glad i dag. Det favner om de fleste, selv om forbedringer godt kan gjennomføres både her og der. |
![]() |
![]() |
#835 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14At det ser ut som om vi har funnet en bra fyr til å grave ut og bygge garasje med bodplass under innkjørselen vår og med trolig inngang i huset gjør meg veldig glad. Det viste seg at en arborist/trefeller som vi har brukt i mange mange år (har mange store trær i hagen) også driver med den typen ting. Vi har fått pris og han kan begynne i slutten av mars så det ser ut å bli noe av. |
![]() |
![]() |
#837 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Gårsdagens skolerevy på snuppas skole. For en glede. Helt amatørmessig, men aldeles nydelig. Jeg ble glad i hele kroppen.
![]() |
#838 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg har så gode gutter! Jeg sliter litt med søvnen pga hånda, og de fikser seg helt selv om morgenen slik at jeg kan slappe helt av. I tillegg danderer M kosehunden sin i sofaen med diverse props, så jeg skal få noe å le av når jeg står opp. Jeg elsker de gutta mine altså!
#839 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14På dagens besøk hos Mutter'n så kalte hun meg Strå tre ganger. Ingen tegn til "Mamma" eller "Lillesøster", som jo er det jeg vanligvis kalles. Det var koselig oppmuntrende og riktig dag for meg. |
![]() |
![]() |
#840 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14
Jeg må streame, men samme her!
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|