Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-22, 09:50   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg prøver å være mer forundret enn gruffete, for det er klart at en sommerlørdag på Oslofjorden, så er det liv og røre og alle slags folk, og det er superhyggelig og fint.

Men jeg FORUNDRER meg litt, generelt egentlig, over folk som tenker at "når JEG vil høre musikk, kjempehøyt, så tenker jeg ikke så mye på at jeg også lar et par tusen andre mennesker høre den musikken, kjempehøyt!". Det gjelder også de som har med seg digre høyttalere på stranda, eller kjører rundt med russebusser i boligområder, for den del. Jeg er nok i overkant opptatt av å plage folk med lyd (det er kanskje ikke normalt å få mannen sin til å klippe plenen med mekanisk klipper, for de andre bråker så fælt. ), men lell.

Vi lå i hengekøye på en holme, og det DUNDRET musikk fra et par båter, som lå LANGT unna, men lyden bærer jo sånn over vann!, gjennom hele natten. Jeg våknet klokken 6 av to konkurrerende anlegg.

Jaja, fint at folk koser seg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.