|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er for utålmodig til å vente på oppskriften på Ingridgenseren fra PetiteKnit, så nå har jeg begynt på en ny Sweater no.18. Med en liten jakke til 1-åringen som mellomspill. Må bare få på seg knapper. |
![]() |
![]() |
#342 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå?Nå holder jeg på med denne, tenker den blir god på kjølige sommerkvelder.
#343 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Har strikket en November balaclava (ikke til meg selv!!!), og har igjen 1 nøste med sunday og to silk mohair i samme farge- kanskje Penny gloves som matcher?
#344 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg ble akkurat ferdig med Blondevesten. Oppskrift fra strikketuppa.com.
-99 -01 -05 Sist redigert av mina : 05-03-22 kl 12:44. |
![]() |
![]() |
#345 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Ble akkurat ferdig med en Mariselle genser (Petiteknits) som jeg syntes ble veldig fin med litt forskjellige farge i stripene. Jeg irriterer meg over at jeg glemte å ta bilder før jeg sendte den avgårde i posten til mottageren. |
![]() |
![]() |
#346 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg kjøpte garn til Guernsey-genseren forrige helg. Så ikke på mønsteret først, og den er litt mer krevende enn jeg trodde. Men veldig artig å strikke! (Og veldig dyr, så jeg må virkelig få det til
#347 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Strikker The Forager av Melody Hoffmann. Strikker i plötulopi og Tilia. |
![]() |
![]() |
#348 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Har bestilt meg finull direkte frå Rauma-garn, som donerer dagens omsetning i nettbutikken til Flyktninghjelpen. Skal strikke Osterkofte frå Kofteboken 2 tenkte eg.
#349 |
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Akkurat ferdig med jordtøfler til kona, og jeg har lært meg italiensk avfelling. Kommer aldri til å felle av som vanlig igjen!
#350 |
I mål
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har avsluttet første par Jordtøfler. Lillesøster er veldig fornøyd. De ble litt store da. Forslag til hvordan få dem til å trekke seg litt sammen? Ullvask på 40 feks? |
![]() |
![]() |
#351 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg ble latterlig stolt når mitt første modellstrikk oppdrag dukket opp i en Reel på Instagram i dag. Er bare en hals da, men de som skal på Strikkernes marked i Bergen i dag kan tydeligvis få sett på den i dag.
#352 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Har landa på å beholde garnet og heller strikke denne, som jeg har lenka til før: https://www.ravelry.com/patterns/library/be-mine-blouse
#354 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har strikket feil på Monia genseren og nå kjenner jeg at jeg vil skylde på oppskriften, men jeg har nok bare meg selv og takke for å ikke være våken nok.
#356 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva strikker du nå?Bare ett par omganger med mønsterstrikk så er det bare ensfargetnigjen.
#357 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Så bra, håper det er riktig.
#358 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg strikker Mariussokker, så moro!
#359 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Da var oppskriften på Ingrid genseren ute hos Petiteknit. Den er så fin, må bare finne riktig garn. Noen som har noen tanker om hvilket garn de skal bruke?
#360 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Alura genser i kamel-farge. Denne: https://www.strikkemekka.no/dale-alu...rol&size=19663
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|