Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-21, 09:39   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Havreflarn er slettes ikke lett! I går så endte forsøket med at jeg satte gryta i vasken for avkjøling og etterfølgende kasting av hele greia og så skulle mannen hjelpe til og kaste for meg. Men da var det jo ikke blitt kaldt! Så den hjelpa endte i at posen til matsøpla revna og alt rant ut over og mannen brukte en god halvtime på å skrubbe både søppelposeholder, skapet og vasken, mens jeg ble så forstyrra av hele greia at jeg doblet sukkermengden i berlinerkransene i rein forvirring og måtte doble alle andre ingredienser, noe som medfører ekstra eggekoking og romtemperering av smør og alt med seg. Så da deigen omsider var klar og kjøkkenet nedvasket var vi så slitne at det ikke ble noe kakebaking i det hele tatt i går. Så nei for tenk, havreflarn er IKKE lett.

Hm. Jeg tror kanskje du bruker en annen oppskrift enn meg? Jeg rører sammen kaldt. Det er bare smøret som er smeltet.

apan er aktiv nå  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.