Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir det streik neste uke for lærerne, tror dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-21, 18:14   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir det streik neste uke for lærerne tror dere?

Jeg syns rett og slett det er veldig underlig at dere som er lærere virkelig mener at det ikke er mulig å oppstille målbare parametere, som sier noe om hvem som er god i jobben sin, og hvem som ikke er det. Det er jo mulig i andre kunnskapsyrker. Og det handler da virkelig ikke om hvem som klarer å få en klasse med høyest snitt, til en hver tid. Eller hvem som gjør jobben sin på jobb, kontra de som tar den med seg hjem.

Jeg fremsnakker, av prinsipp, alltid lærerne til barna mine. Og jeg er veldig klar over at ikke alle lærer lykkes i alle klasser, og at det å være lærer også handler om kjemi med elevene. Samtidig ser jeg at det er enkelte lærere som får til "problemklasser", igjen og igjen. At det er andre lærere som virkelig kan det å heve det faglige nivået, selv om de ikke nødvendigvis er brilliante kontaktlærere. Og det er så viktig at disse talentene anerkjennes, for det er mange av dem i skolen!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.