Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 21:21   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og ulike former for autisme er ikke langt unna personlighetstyper som er innenfor "normalvarianten" at det er umulig å kjenne seg (eller andre) igjen i dem, synes jeg.

Nei, det er jeg enig i. Jeg kjenner meg for eksempel litt igjen i Elling, jeg, til mannens skrekk. For øvrig er jeg også enig i at forholdet til faren var godt skildret, men jeg synes ikke slutten av boka var så god i så måte. Det virker lite troverdig at faren slipper unna med å ha erklært moren død i flere år, og at hun får tilbake ansvaret for gutten helt uten videre. Jeg satt hele veien med en følelse av at det var faren som var best skikket til å ta seg av ham, og at de to gutta ville ha det best sammen.

Den lange scenen på t-banestasjonen var blant dem som irriterte meg, og jeg synes ellers det ble ensformig i lengden. Men boka hadde sine øyeblikk, absolutt.

Bluen er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.