Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferieønsker

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-20, 16:46   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferieønsker

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg elsker friluftsliv og å reise til fremmede land. Han vil kun være på hytta. Han blir aldri med til utlandet. Og på hytta blir han ikke med å campe ute, eller padle eller fiske eller bade. Han er ikke interessert i å kjøpe en liten båt eller gjøre andre vann-ting. Han liker best å sitte inne på hytta og se på tv eller lage mat eller spille brettspill. Han kan strekke seg til å være med på en sykkeltur eller en gåtur eller en tur inn til nærmeste by på museum eller kafe. Thats it. Så jeg drar alene med barna eller med søsteren min på utenlandsfeire hvert år, og så er jeg et par uker på hytta med han og barna. Etter 15 år med dette kjenner jeg at jeg faktisk begynner å få et VELDIG stort savn etter at vi skal oppleve noe annet sammen. Jeg liker å gjøre ting SAMMEN i et forhold, ikke hver for seg. På hytta synes jeg nå det er så kjedelig at jeg nærmest føler meg deprimert. Jeg elsker hytteliv, men da må det skje ting.

Ta det opp med ham. Begge må gi og ta. Forstår godt at du er lei.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.