Sv: Gruffetråden #5
Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.
Det eneste sikre for deg som arbeidsgiver er å ringe arbeidsgivertelefonen eller din bedriftskontakt (om du har), direkte. Mange kontor jobber mot bedrifter/fast kontaktperson for sykmeldte. Undersøk om du har en! Å legge inn en digital forespørsel i en oppfølgingsplan kan drukne/overses i mengde. Chatfunksjoner er gull, og det kommer helt sikkert flere områder! Jeg håper også på det!
Tro meg, jeg har ringt flere ganger. Og deres oppfordring var å legge inn mine forespørsler i en plan Jeg har ikke lenger en fungerende kontaktperson, vi er ikke lenger en prioritert bransje har jeg fått beskjed om. Hun var veldig tilstede og PÅ de første årene, med møter og info og tilstedeværelse og hjelp. Nå er jeg overlatt til meg selv. Også fikk jeg beskjed om at MIN oppgave var kun å følge opp og tilrettelegge, ikke styre med NAV og AAP, men når man er 100 % i snart et år, er det lite jeg får gjort utover å holde kontakten. Jeg synes opplegget for å følge opp som arbeidsgiver har blitt kjempedårlig de siste årene.