Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forskjellige fedre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 23:15   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nei, selv jeg har fått med meg at de fleste har sex med flere enn en partner i løpet av livet Men særlig praktisk høres det ikke ut.

Særdeles praktisk og særdeles enkelt å ha sex med fler enn en partner i livet

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har ett barn og kvier meg for å få ett til med en annen allerede. Jeg er singel så oddsen er jo der. Det kan skje.

Får jeg det så er det garantert at det ikke blir fler her. Orker rett og slett ikke styret.

Styr? Styr med barn er det uansett, uavhengig av om man har en eller fler.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

For meg virker det bare lite gjennomtenkt, temmelig impulsivt og litt "lettvint" å sette barn til verden dersom man gang på gang får barn i et ustabilt parforhold.

Virker eller noe du vet? Her er det mye synsing og lite gjennomtenkte utsagn fra din side. Lettvint? Det er vel den minst lettvinte løsningen. Å velge å beholde et barn man blir alene med, er vel neppe lettvint.
Gjennomtenkt kan det dog være, i motsetning til det som kommer her fra deg.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg synes det grenser til moralsk problematisk når det går utover ungene på noen som helst negativ måte.

Det TRENGER ikke gå ut over ungene, mange unger og forhåpentligvis de fleste, har det meget bra, selv om foreldrene ikke er sammen. Når kan du bedømme at det går utover ungene? Fra sidelinjen???

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er klart. Men da er det jo det å la det gå ut over ungene som er moralsk problematisk, ikke det å ha fått ungene i utgangspunktet.

Nettopp!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, det har du rett i, men man burde jo tenke over at fedrenes engasjement vil variere og at det på den måten kan føre til at ungene blir utsatt for uønskede opplevelser.

Er det en selvfølge at det varierer? En kan ha barn med mange uten at det er dårlige fedre inni bildet av den grunn. Mange mødre burde kanskje ikke bli den parten som så klart skal ha barna etter samlivsbrudd for den saks skyld.

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Ellers tror jeg grensen min går ved 8-9 tror jeg. Jepp, 8 barn med 8 forskjellige fedre: helt okei, 9 barn med 9 forskjellige fedre: idiothore.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.