|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Og jeg synes holdningene mange viser i tråden forklarer all offentlig dissing som finner sted. Så alle poler er representert og illustrerer problematikken i det minste. Må dog tilføye at jeg selv ikke kunne tenkt meg å påpeke det så lenge folk holder seg innenfor FHI sine retningslinjer, med mindre jeg ble spurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig det kan forklare den offentlige dissingen, det sier noe om de som utfører den. Har ikke mye tro på at verden blir et bedre sted med slike folk. Trist.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det samme tenker jeg om de som bare må strekke strikken fordi de er "innafor det som anbefales" men som absolutt ikke kan gå så mye som et museskritt lenger. Det er det som er ekte trist her.
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
Hvem tenker sånn? Hvor går grensene for når du tenker sånn om andre?
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 21-03-20 kl 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
Hvilke holdninger i denne tråden er problematisk?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|