|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?
Jeg bruker jo bare kjoler, og har nesten alltid singlet under kjolen (om det ikke er veldig, veldig varmt). Jeg har et passende antall singleter i bomull som jeg bruker om sommeren og ull som jeg bruker om vinteren. De henger på badet om natten og siden de alle er like og uansett skal være under kjolen, bruker jeg den samme til den er klar for vask. Og det er overraskende lenge når det gjelder ull. Kjoler og strikkejakker som jeg har utenpå henger jeg tilbake i skapet, og det er mulig mange ville tenkt på meg som sjuskete om de visste hvor sjelden de vaskes, spesielt om vinteren. Jeg har stort sett aldri på meg den samme kjolen to dager på rad.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelpe meg med å kjøpe mindre klær?Åh, gjett om jeg kjenner meg igjen i det XXL-eksempelet med fri frakt, det er jo alltid noe ungene trenger osv osv, og så leter man for å komme over 1000 kroner. Jeg tar som regel til vett og avslutter letinga, men herregud så mye tid ( i tillegg til penger selvfølgelig) man kan bruke på sånt tull... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Smart! Hvis man unngår å handle noe fra de butikkene, begynner de jo ikke å komme igjen sånn uten videre heller ...
Lure tips!
Det var lurt!
Når jeg tenker meg om, henger jeg alltid halvskitne kjoler inn i skapet igjen. Det burde jo ikke være noe forskjell på det og en topp (som jeg nesten alltid vasker etter en dags bruk). Motforestillingen mot å putte klær som ikke er nyvaskede tilbake i skapet henger nok definitivt sammen med fulle skap og kaos i hyllene. Jeg har mer kontroll på det som henger. Dessverre har jeg ikke mer hengeplass, men det er definitivt en motivasjon for å eie mindre.
Ja, det går mer og mer opp for meg hvor mye tid jeg bruker på nettshopping.
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I beg to differ: har du tynne kleshengere? Det utgjør en stor forskjell har jeg oppdaget.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sant!
Takk for påminnelsen! Jeg har fått tipset før, men nå skal jeg sette det opp på innkjøpslista.
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Wow! Har ennå ikke fått byttet ut alle hengerne, men så genialt! Jeg har mye bedre oversikt over det jeg har hengende i skapet!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|