Sv: Black Friday
Kunne være en interessant øvelse å sammenlikne svarene her og i "hamstre"-tråden. Svært mange mente at det å hamstre på billigsalg er bare lurt, og first come first serve.
Jeg har ikke handlet, mens storesøster har bestilt seg ridestøvler til 40 %. Det er en nødvendig del av idretten hun driver med, og noe hun har på beina stort sett i all våken tid.
Jeg synes heller ikke det er noe særlig å kjøpe masse greier bare fordi det er rasende billig, men skjønner godt at de som skal ha noe de vet de allikevel hadde kjøpt, benytter anledningen til å spare noen kroner. Miljøet tar ikke MER skade av at folk sloss så blodet renner over ei "billig" SVEA-jakke. Hvis de allikevel kjøper den.
Jeg vet ikke egentlig helt hvem som klorer på butikkdørene rundt om kl 06, jeg vet bare at jeg ikke gidder det. Ikke noe merke i verden er verdt min dyrekjøpte søvn, og jeg finner det jeg trenger når jeg trenger det, selvom det ikke har et fancy navn. Kapitalvarer kunne jeg VURDERT å stå opp tidlig for, de kan man jo liksom ikke velge bort at koster litt uansett.