Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-17, 15:17   #11
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I min verden er det lov med både trang skinnbukse, åpen skjorte, minikjole og utringning til navlen på julebord, så lenge man er a) klar over og komfortabel med å vise konturene av penis, halve puppestellet og deler av rompa og b)man er klar over at noen vil Tenke sitt/tro at man er ute etter sex/ber om å bli klådd på/synes det er upassende og utallige andre variasjoner rundt samme tema. Selv om man i en ideell verden helst skulle gått kledd i det man ville uten at noen brydde seg, er det greit å vite at i den verden vi faktisk lever i sender man ut signaler ved måten vi går kledd på. Det betyr ikke at man må ta hensyn til hva andre mener og tenker, bare at det er greit å ha et snev av bevissthet rundt det.

Dersom jeg hadde jobbet en plass der man ikke kunne gå med utringing til navlen uten at det betydde at jeg ønsket å bli klådd på ville jeg nok måtte jobbet med holdningene til de rundt meg. Dette er jo noe vi jobber med å få ungene våre til å forstå, så jeg fatter ikke hvorfor vi skal akseptere disse tankene hos voksne.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.