|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva stemmer du i årets stortingsvalg? | |||
| Rødt |
|
14 | 8,48% |
| MDG |
|
8 | 4,85% |
| Arbeiderpartiet |
|
48 | 29,09% |
| Høyre |
|
24 | 14,55% |
| Venstre |
|
19 | 11,52% |
| KrF |
|
5 | 3,03% |
| FrP |
|
0 | 0% |
| SV |
|
41 | 24,85% |
| Piratpartiet |
|
0 | 0% |
| NKP |
|
0 | 0% |
| Samfunnspartiet |
|
0 | 0% |
| Demokratene |
|
0 | 0% |
| Liberalistene |
|
0 | 0% |
| Alliansen |
|
0 | 0% |
| Feministisk Initiativ |
|
0 | 0% |
| Helsepartiet |
|
0 | 0% |
| De Kristne |
|
0 | 0% |
| Pensjonistpartiet |
|
0 | 0% |
| Senterpartiet |
|
5 | 3,03% |
| Jeg stemmer blankt! |
|
1 | 0,61% |
| Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?
Nei, SV OG Alliansen er begge motstanderer av EØS. Du kan jo lure på og anta at jeg er en idiot men kan altså forsikre deg om at jeg går på nok debatter på Litteraturhuset og Kulturhuset og i tillegg har nok av SV politikerer i vennekretsen til at jeg utmerket godt vet hva de står for og hvem jeg snakker med på stand. Du følger vel Lysbakken, Hasle og andre SV politikere på FB? hva synes du om kommentarfeltet når tema er arbeidsinnvandring? Å være mot EØS avtalen drives jo ene og alene på argumenter mot sosial dumping - det innebærer å stenge grenser for arbeidsinnvandring. Ganske ekstremt og usolidarisk, for ikke å snakke om døden for norsk næringsliv.
|
|
|
#2 |
|
|
Vet ikke helt hvorfor du trekker frem Kulturhuset og politikervenner egentlig, det er en litt interessant kildebruk i hvertfall, men det blir fortsatt litt spesielt å mene at Rødt og SVs politikk rundt arbeidsinnvandring kan oppsummeres med at østeuropeere bør kastes ut, selv om jeg har registrert at dette er en gjenganger i retorikken til Venstre-folk for tiden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Vet du, du er så ovenfra og ned at jeg gidder ikke synke ned på ditt nivå. At jeg lar meg provoserer av noen som tror jeg er så dum at jeg ikke ser forskjellen på Alliansen og SV er egentlig mitt problem.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 29-08-17 kl 22:46. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Okei, men da driter vi i partiprogram og går for versjonen "hva Lisa har hørt politikervenner si i debatter på Kulturhuset" i stedet for, og konkluderer med at SV og Rødt vil kaste ut alle østeuropeere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Hjelpes. Du overgår deg selv noen ganger.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|